درب ضد سرقت با درب ها معمولی و ساده ای که همه از آن ها استفاده می کنند متفاوت می باشد. به طور کلی از جهت ساختار و قفل و لولا ،جنس و ایمنی تفاوت دارند. جالب است که اینگونه درب ها فضای درون و بیرون ساختمان را جدا می کند و عایق صدا و حرارت تا دمای 800 درجه سانتی گراد می باشد. درب ضد سرقت مقاومت بالایی در برابر انواع وقایع طبیعی مانند زلزله ،آتش سوزی و… از خود نشان می دهد. درب ضد سرقت از مهمترین تجهیزات امنیتی منازل و شرکت ها می باشد. که انواع درب ضد سرقت در بازار موجود می باشد. اما نقطه اشتراک تمامی این درب ها که به هیچ سارقی اجازه ورود به منزل شما را نخواهند داد. ضمن اینکه در بحث تعمیرات درب ضد سرقت می توانید با گروه فنی و مهندسی کاراکو تماس حاصل فرمایید.

 

انواع درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت

این گونه درب ها انواع مختلفی دارند و هر کدام باید در جا و مکان خاص خود نصب گردند. به طور مثال درب برای خانه با کارخانه ،بانک و… فرق می کند. چرا که درب بانک باید امنیت بالایی داشته باشد.

چهارچوب

اولین فاکتوری که سبب تفاوت انواع درب ضد سرقت می شود نوع چهارچوب آن می باشد. برای مثال برخی درب ها به اصطلاح فنی، ابزار نخورده و تنها همان چهارچوب فلزی را خواهید دید بدون اینکه هیچ گونه افزودن تزئینی که در آن بکار رفته باشد.

قفل و لولا

تفاوت در درب ها به این شکل است که در برخی درب ها قفل از سمت داخل قابل مشاهده است در برخی از مدل ها قفل درب از داخل و بیرون قابل مشاهده نیست. از جهت لولا در برخی از درب ها لولاها دارای قطر چند برابر می باشد.

مطالعه کنید
رگلاژ پنجره آلومینیومی در اطراف تهران

به طور کلی قفل درب ضد سرقت تکمیل کننده اهداف تولید یک درب ضد سرقت است. و برای جلوگیری از ورود سارقان و به تاخیر انداختن زمان ورود آن ها به داخل ساختمان ،ادارات و… می باشد. استفاده از قفل ها ضد برش و ضد اسید تضمین کننده می باشند.

انواع درب ضد سرقت

وزن

تفاوت مهم و ملموس در انواع درب ضد سرقت وزن آن ها می باشد. که نشان دهنده میزان فولاد و آهن به کار رفته در درب است. البته که می توان وزن درب را معیاری برای تعیین میزان امنیت یک درب ضد سرقت قرار داد اما برخی از افراد سود جو به صورت کاذب به وزن درب اضافه می کنند.

رویه درب

بیشتر درب ها لایه بیرونی آن ها از چوب می باشد و کمی هم جنبه تزئینی دارد ولی لایه فلزی اصلی که به درب استحکام می بخشد در پشت لایه چوبی قرار دارد. هر چقدر میزان تزئینات چوبی به کار رفته کمتر باشد و لایه سی ان سی بیشتری در آن بکار رفته باشد قیمت کلی درب کاهش پیدا می کند.

جمع بندی

با پیشرفت تکنولوژی و ابزارآلات جدید که به بازار راه پیدا می کند بدون شک درب ها ضد سرقت نیز پیشرفته تر و هوشمند تر از قبل خواهند شد. مجهز به سنسور ها امنیتی شده و به حفظ حریم خصوصی افراد کمک شایانی می نماید. تیم فنی و مهندسی کاراکو در زمینه تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره و یو پی وی سی و به علاوه تعمیر درب ضد سرقت در شهر تهران و کرج فعالیت دارد.

مطالعه کنید
تعریف رگلاژ پنجره دو جداره

شماره تماس کاراکو