درب و پنجره از راه ها ارتباطی افراد داخل ساختمان با فضای بیرون هستند. به همین دلیل از بخش بسیار مهم در ساختمان محسوب می شود. در نهایت ارزش دارد که انرژی و زمان مناسبی را صرف انتخاب بهترین نوع درب و پنجره دوجداره کنیم. در حال حاضر پنجره ها دوجداره به جهت زیبایی و کارایی بالا جایگاه مناسبی در صنعت ساختمان به خود اختصاص داده است. درب و پنجره های دوجداره شمال تهران دارای کیفیت لازم چون مقاومت بالا در برابر نورخورشید، خوردگی و پوسیدگی به همراه انعطاف بالا و همچنین لایه های سه کاناله و پنج کاناله برای جلوگیری از عبور صدا و گرد و خاک به همراه شیشه دوجداره استاندارد شرکتی است. اما با همه این ویژگی ها نیاز به تعمیر پنجره دوجداره شمال تهران نیز به وجود می آید.

تعمیرات پنجره دوجداره در شمال تهران

خدمات تعمیرات درب و پنجره دوجداره شامل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره جدید و بدون تخریب با حفظ چارچوب اصلی پنجره دوجداره و جداسازی قیدها عمودی و افقی در سریع ترین زمان حداقل به صورت یک روزه انجام می شود.

تعمیر پنجره دوجداره تک حالته ،دوحالته ،کشویی ، فلوکس واگنی و تعمیرات و تعویض یراق آلات معیوب و از کار افتاده با بهترین یراق آلات با ضمانت و رفع هرگونه گیر یا عدم بسته شدن قسمت بازشو پنجره یا قفل نشدن درب بالکنی و رگلاژ پنجره دوجداره جهت رفع ورود هر گونه گرد و خاک یا آلودگی هوا به داخل منزل یا محل کار می باشد.

از جمله خدمات تعمیر پنجره دوجداره شمال تهران صداگیری پنجره جهت رفع ورود صدا ماشین ها به داخل منزل و همچنین درزبندی و عایق کاری برای جلوگیری از ورود آب باران و گرد و خاک به داخل ساختمان با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالعه کنید
تشخیص خرابی و تعویض یراق و اسپانیولت پنجره دوجداره

تعمیر پنجره دوجداره شمال تهران

خدمات گروه کاراکو

  • رفع افتادگی و رگلاژ پنجره دوجداره
  • تعویض یراق آلات معیوب
  • تغییر پنجره تک حالته به دو حالته
  • آب بندی پنجره دوجداره
  • تغییر جهت بازشو از راست به چپ و برعکس
  • تعویض لولای پنجره
  • تبدیل پنجره ثابت به بازشو و برعکس

در صورت بروز چه مواردی نیاز به تعمیرات است؟

  1. خارج شدن از حالت عایق صوتی یعنی در صورت ورود سر و صدا از محیط بیرون به داخل.
  2. خارج شدن از حالت عایق حرارتی به صورتی که مصرف بیشتر انرژی برای گرمایش و سرمایش خانه یا محل کار صرف شود.
  3. خروج پنجره دوجداره از حالت آب بندی و عبور جریان آب بارندگی به داخل که نیاز به تعمیر پروفیل است.
  4. عبور آلودگی ها هوا و گرد و غبار از پنجره و وارد شدن به داخل

تعمیر پنجره دوجداره در شمال تهران

برای پیشگری از خرابی پنجره چه کارهای می توان انجام داد؟

روغن کاری در و پنجره دوجداره و سه جداره در قسمت لولاها و یراق آلات باعث روان شدن پنجره در هنگام باز و بسته کردن آن می شود و مانع از بروز مشکلات احتمالی در اثر اصطکاک زیاد خواهد شد.

شستن پنجره دوجداره تا مانع از خشک شدن آن و طول عمر بیشتر پنجره می شود. گرد و غبار در لای درزهای پنجره مزایای پنجره دوجداره را تحت تاثیر قرار می دهد.

پنجره دوجداره نسبت به آتش و جوشکاری و حتی شعله کبریت حساس بوده و به سرعت واکنش می دهد و خواص اصلی خود را از دست خواهد داد.

بعضی از افراد برای محکم بسته شدن پنجره دوجداره ، دستگیره آن را به شدت تحت فشار قرار می دهند. که این کار باعث آسیب به اسپانیولت شده و بعد از مدتی نیاز به تعمیرات پنجره دوجداره خواهید داشت.

مطالعه کنید
معرفی و کاربرد پنجره آکاردئونی یو پی وی سی

بهتر است پنجره دوجداره با کف و آب و با دستمال بسیار نرم نانو تمیز و شسته شود و از مواد زبر برای تمیز کردن شیشه دوجداره و یا پروفیل یو پی وی سی استفاده نکنید.

بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکل جدی مانند مشکلات باز وبسته شدن پنجره و یا عدم عایق بندی آن به تعمیرکار با تجربه پنجره دوجداره رجوع کرده و از تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی بدون مشورت و تخصص اجتناب کنید.

شماره تماس کاراکو