تهران پر سر و صدا ترین و در عین حال آلوده ترین شهر ایران است. ورود بیش از اندازه سر و صدا و آلودگی به داخل منزل، مردم تهران را خسته کرده و آنان را به این فکر انداخته تا به دنبال راه حل برای این مشکل باشند. یکی از این راه کارها استفاده از پنجره دوجداره است که تا حد زیادی مشکل آلودگی صوتی و آلودگی هوا را کاهش داده است. خدمات تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران در هر لحظه از شبانه روز توسط گروه فنی مهندسی کاراکو انجام می گیرد.
تعمیر پنجره دوجداره یک امر ضروری برای استفاده از درب و پنجره دوجداره می باشد. به علاوه این نوع پنجره ها به گونه ای مهندسی و ساخته شده اند که حتما باید توسط تعمیرکار پنجره دوجداره تعمیر و رگلاژ شوند. و به هیچ عنوان خود فرد اقدام به این کار نکند، چرا که سبب آسیب به سایر بخش ها پنجره می شود.

در حال حاضر کمتر خانه ای از پنجره شیشه ای تک جداره قدیمی استفاده می کند در اکثر خانه ها از پنجره دوجداره استفاده می شود. در صورتی که سال هاست پنجره دوجداره خود را آب بندی نکرده‌اید یا احساس می کنید آسیبی به آن وارد شده باید به یک مرکز رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره و یو پی وی سی مراجعه نمایید یا تماس بگیرید تا در محل حاضر شوند.

تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران

 

خدمات تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران

  • تعویض یراق آلات از کار افتاده و خراب
  • رگلاژ پنجره دوجداره
  • تعویض لولای پنجره دوجداره
  • رفع ایرادات موجود در زمان باز و بسته کردن پنجره ها دوجداره
  • عایق بندی و گرفتن درزهای موجود در اطراف پنجره دوجداره
  • تعویض یا تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره
  • تعویض لاستیک اطراف پنجره
  • تعمیر یا تعویض اسپانیولت پنجره دوجداره
  • اضافه کردن بازشو به پنجره های فیکس و همچنین تغییر چپ بازشو به راست بازشو و برعکس
مطالعه کنید
تعریف کامل شیشه دوجداره

اهمیت استفاده از پنجره دوجداره در تهران

آلودگی هوا ،آلودگی صوتی و گرد و خاک از مشکلات مناطق شهری می باشد که زندگی را در مناطق شهری و پرجمعیت مشکل می کند. اما در کنار آن استفاده از یک پنجره دوجداره می تواند به تمامی این مشکلات پایان دهد.

عدم نیاز به تعمیر پنجره دوجداره بعد از مدتی استفاده علیرغم نگهداری و مراقبت ها لازم امری امکان ناپذیر است. برخی عوامل که سبب بر هم خوردن آرامش محیط می شود. عواملی مانند عدم نصب اصولی ، یراق آلات به کار رفته نامرغوب و بی کیفیت، پروفیل ها مصرف شده در زمان تولید به مرور زمان می تواند سبب افت شدید کیفیت و کارایی پنجره دوجداره شود. تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران می تواند کارایی و کیفیت اولیه را به پنجره باز گرداند تا در نهایت این پنجره بتواند نقش خود را در صرفه جویی انرژی ساختمان ایفا کند.

تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران

جمع بندی

پنجره دوجداره بخش جدا نشدنی ساختمان ها از منازل مسکونی تا تجاری و اداری در شهرها مختلف مانند تهران است. پنجره ها دوجداره به خوبی در مقابل نفوذ آلودگی و سر و صدا مقاومت می کند و اگر به خوبی محافظت شود می توانند سال ها برای شما کار کند. اما در صورت نیاز به تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران می توانید با گروه کاراکو در ارتباط باشید.

شماره تماس کاراکو