همانطور که می دانید با ورود نسل پنجره های دو جداره در صنعت ساخت و ساز تحولی بزرگ صورت گرفت. با استفاده از پنجره دو جداره خبری از آلودگی صوتی نیست و همچنین اتلاف انرژی را به حداقل می رساند. طول و عمر بالا این محصول سبب شده تا در ساخت و سازهای جدید همیشه این متریال در اولویت قرار گیرد. در صورتی که در این سازه با مشکلی مواجه شدید امکان ترمیم و اصلاح خرابی وجود دارد. تعمیر پنجره دوجداره یک کار کاملاً تخصصی است که می توانید از مجموعه کاراکو در این امر کمک بگیرید.

 مواردی که نیاز به تعمیر پنجره دوجداره وجود دارد.

پنجره دوجداره به سختی باز و بسته شود

گاهی اوقات پیش می آید که پنجره به سختی باز و بسته می شود. یعنی به طوری که سفت و سخت باز و بسته شود و یا اینکه پنجره باز است و خود به خود بسته می شود. این موارد نشان دهنده آن است پنجره احتیاج به رگلاژ و رفع گیر دارد. در این مواقع بهتر است که با تعمیر کار پنجره دوجداره تماس بگیرید.

تعمیر پنجره دوجداره

زمانی که سرما یا گرد و غبار وارد منزل شود

اگر احساس می کنید گرما یا سرما از پنجره منزل شما عبور می کند. یا از اطراف پنجره گرد و غبار زیادی هر روز وارد خانه می‌شود، اشکال کار از پنجره دوجداره روی دیوار است. پس در قدم اول بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید تا پنجره دوجداره را بررسی نماید. اگر تشخیص داده شد که درزهای پنجره دوجداره ایراد دارد، باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

مطالعه کنید
کاراکو تعمیرات تخصصی درب و پنجره آلومینیومی

در صورتی که سر و صدای بیرون وارد منزل شود

یکی از مزیت‌ها و برتری‌های پنجره‌های دوجداره، آن است که عایق صدا هستند و مانع ورود سر و صدای بیرون به داخل می‌شوند. بنابراین اگر پنجره‌های دوجداره اطراف شما، آلودگی‌های صوتی بیرون از اتاق را به داخل منتقل می‌کنند، لازم است که با یک متخصص تعمیر پنجره‌های دوجداره تماس بگیرید.

تعمیر پنجره دوجداره

در صورت استفاده از یراق آلات نامرغوب

بدترین حالت زمانی است که سازنده از یراق آلات بی کیفیت و ارزان قیمت در ساخت پنجره دوجداره استفاده کرده باشد. در این صورت یک محصول بی کیفیت که کارایی ندارد نصیبتان شده است. که چاره این کار نزد همکاران ما در گروه فنی کاراکو که تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره دوجداره انجام می دهند می باشد.

نفوذ آب از پنجره دوجداره به داخل منزل

در صورت بارش باران یا شستشو آب به داخل نفوذ کند حتماً احتیاج به تعمیر پنجره دوجداره می باشد. عایق درز پنجره دو جداره هم مانع از نفوذ آب و نزولات جوی به داخل ساختمان می شود و هم جلوی ورود گرد و غبار و آلودگی هوا به داخل را می گیرد. با تعویض یراق آلات و عایق بندی با چسب مخصوص می توان مشکل نفوذ آب به داخل ساختمان را برطرف کرد.

در آخر

گروه فنی و حرفه ای کاراکو در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر یا منزل شما مراجعه می کنند. و تمامی مشکلات از قبیل رگلاژ پنجره دوجداره ، تعمیر لولا ،ریل ،تعویض شیشه و دستگیره را برایتان برطرف می کنند. و همچنین نگران قیمت و هزینه تعمیر پنجره نباشید چرا که قیمت تعمیرات این مجموعه بسیار منصفانه و بر پایه مشتری مداری است.

مطالعه کنید
رگلاژ و تعمیر پنجره فریملس به صورت تخصصی توسط کاراکو

شماره تماس کاراکو