پنجره فریم لس به صورت شبکه بندی که بر روی ورقه آلومینیومی سوار شده است. به خاطر نورگیری بی نظیری که دارد و از نظر زیبایی نما در رده بالای نماها ساختمانی استفاده می شود. تعمیر پنجره فریم لس یک کار تخصصی می باشد که توسط فرد تعمیر کار باید قطعات درگیر مورد بررسی قرار گیرد.

پنجره فریم لس

در این مدل پنجره شیشه به عنوان نمای جدا نشدنی ساختمان ها به حساب می آید. از مزایای این پنجره می توان به زیبایی ، استفاده بیشتر از روشنایی روز اشاره کرد. شیشه پیشنهادی برای این پنجره ها دو و سه جداره می باشد چون عایق  صوتی و انرژی خوبی است. پروفیل های این نوع پنجره از جنس آلومینیوم می باشد و با کارهای مانند رنگ کاری، پرس کاری و واحد جوش و پولیش، مونتاژ و فرز کاری این پنجره آماده و اجرایی می شود.

تعمیر پنجره فریم لس و تعویض لولا

در پنجره فریم لس قسمت های که دچار ایراد و آسیب هستند شناسایی و برطرف شوند. که برای این تعمیر از ابزار و تجهیزات مختلفی برای رفع خرابی استفاده  می شود. بخش مهم در پنجره فریم لس بی تردید لولا آن است که از آلیاژ مقاوم و محکم ساخته شده است. کار اصلی این بخش جا به جایی و نگه داری بخش بازشو است. بیشترین خرابی این مدل پنجره مربوط به همین قسمت می شود.

 

تعمیر پنجره فریم لس

علت شکستن لولا پنجره فریم لس

فاکتورهای زیادی می تواند سبب شکستن لولا پنجره شود. مهمترین این موارد بادها شدید، باز بودن لنگه، عدم احتیاط در باز و بسته شدن و اعمال فشار حداکثری می باشد. البته که از دیگر موارد جنس و آلیاژ لولاها ،جنس خود پنجره و نحوه نصب پنجره می باشد. چرا که در برخی موارد استفاده از جنس نامرغوب سبب خرابی و آسیب فراوانی شده و هزینه سنگینی را تحمیل می کند.

مطالعه کنید
خصوصیات نصاب شیشه دوجداره

مراحل تعویض لولا شکسته

هنگامی که لولا پنجره دچار شکستگی می شود. قدم اول بستن کامل پنجره و عدم باز و بست پشت سر هم برای جلوگیری از سقوط لنگه به بیرون می باشد. مرحله بعد آن که مهمترین نکته در تعویض لولا شکسته پنجره فریم لس جای گزینی لولا است که توسط تعمیر کار متخصص انجام می شود.

تعمیرکار در ابتدا یک میله محکم برای نگه داری لنگه و جلوگیری از سقوط آن استفاده می کند. پس از آن، پیچ های لولا از دو طرف فریم یا چهارچوب آلومینیومی باز شده، و با شل کردن میله نگهدارنده، لنگه به پایین انتقال داده می شود. در این مرحله لولای شکسته باز شده و لولا استاندارد جایگزین می شود. یک محاسبات کلیدی برای تنظیم دقیق توسط تعمیرکار فریم لس اعمال می شود.

سپس نوبت به رگلاژ پنجره می رسد که این مرحله نیز باید به دقت انجام شود. به هیچ عنوان تعمیر و رگلاژ پنجره یو پی وی سی را خودتان به عهده نگیرید چرا که آسیب و صدماتی به پنجره یا خودتان وارد می کنید.

تعمیر پنجره فریم لس

کارهای که تعمیرکار برای تعمیر پنجره فریم لس انجام می دهد

  • تعویض کامل قطعات معیوب پنجره فریم لس
  • عایق بندی و درزگیری پنجره فریم لس
  • تعویض شیشه شکسته پنجره فریم لس
  • تعمیر و تعویض دستگیره خراب فریم لس
  • رگلاژ پنجره آلومینیومی و تنظیم عملکرد پنجره فریم لس
  • تعویض لولا شکسته فریم لس با مرغوب ترین جنس
  • سرویس کامل پنجره فریم لس تعویض لاستیک ها درزگیر

برتری های پنجره فریم لس

  1. زیبایی ظاهری که در کل نما جلوه دارد
  2. نصب آسان و سریع بر روی ساختمان های مختلف
  3. سهولت در نگه داری و نظافت
  4. عایق صوتی و حرارتی به دلیل شیشه ها مقاوم دوجداره
  5. امکان نصب به شکل فیکس یا بازشو
مطالعه کنید
تشخیص خرابی و تعویض یراق و اسپانیولت پنجره دوجداره

پنجره فریم لس

جمع بندی

با وجود توضیحاتی که درباره پنجره های نما فریم لس و نحوه تعمیر آن گفته شد. کاملا مشخص است که برای انجام این کار نیاز به تخصص و مهارت لازم می باشد. که گروه فنی و مهندسی کاراکو با سال ها سابقه و انجام پروژ های متنوع در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی بسیار حرفه ای می باشد.

شماره تماس کاراکو