ابتدای کار لازم است بدانید که تعویض لولا و تعمیر فرملس دارای پیچیدگی های خاصی است. به این ترتیب باید قطعات درگیر را بررسی و قسمت های که ممکن است دچار ایراد و آسیب شوند را شناسایی و برای آن راه حل پیدا کنید. حتماً دقت کنید که کار تعمیر پنجره فرملس نباید توسط افراد عادی صورت گیرد زیرا این پنجره سنگین است و احتمال سقوط دارد. به همین خاطر حتماً از افراد ماهر و متخصص در مجموعه کاراکو کمک بگیرید.

حساس ترین بخش در فرملس بی تردید لولاها می باشد.به طوری که از آلیاژ مقاومی برای ساخت آن استفاده می شود. که قسمت جا به جایی و نگه داری بخش بازشو بر عهده دارد. اما بیشترین خرابی پنجره فرملس مربوط به همین بخش است.

تعویض لولا و تعمیر فرملس

پنجره فرملس به صورت شبکه بندی بر روی ورقه آلومینیومی سوار شده. به خاطر نور گیری بسیار بالا و از نظر زیبایی نما، در نماهای ساختمان استفاده می شود.

هنگامی که لولا شکسته می شود اولین کار بستن کامل پنجره و عدم باز و بست پی در پی برای جلوگیری از سقوط لنگه به بیرون می باشد. ابتدای کار در تعویض لولا شکسته یا خراب شده فرملس، قرار دادن یک میله محکم برای نگه داری لنگه برای جلوگیری از سقوط می باشد. که توسط یکی از افراد انجام می گیرد. پس از آن، پیچ های لولا از دو طرف فریم یا چهارچوب آلومینیومی باز شده، و با شل کردن میله نگهدارنده، لنگه به پایین انتقال داده می شود.

در این مرحله لولای شکسته باز شده و لولا استاندارد جایگزین می شود. یک محاسبات کلیدی برای تراز یا تنظیم دقیق توسط تعمیرکار فرملس اعمال می گردد. پس از اعمال اندازه گیری و اتصال لولا به لنگه یکی از افراد میله را به خارج هدایت کرده، و پنجره بر روی آن قرار می گیرد. تا تعمیرکار بتواند به خوبی مراحل تعویض لولا فرملس را عملیاتی کند.

مطالعه کنید
خدمات تعمیر و تعویض اسپانیولت پنجره یو پی وی سی

پس از پیچ کردن کامل، نوبت به رگلاژ می رسد. با تست های دقیق و باز و بست و جا به جایی پیچ و نقاط اتصال، سرویس کار با تایید نهایی اقدام به بستن تمامی پیچ ها کرده و کار تمام می شود.

تعویض لولا و تعمیر فرملس

مزایای پنجره فرملس از جهت تعمیرات و رگلاژ

  • نصب آسان و سریع بر روی انواع طراحی ساختمان ها
  • زیبایی ظاهری که در نما ایجاد می کند.
  • سهولت در نگه داری و نظافت
  • عایق صوتی و حرارتی به دلیل شیشه های مقاوم و دوجداره
  • امکان نصب به صورت فیکس و بازشو

پروفیل های این نوع پنجره از جنس آلومینیوم می باشند. که در واحد های تولیدی کشور ساخته شده و برای ساخت به کارگاه های ارسال می شود. در پنجره فرملس شیشه ای، قاب آلومینیوم نگهدارنده شیشه بر روی یک فریم از جنس فولاد که از پروفیل با سایز متفاوت و متنوع ساخته شده نصب و فیکس می گردند. اصلی ترین مزیت نمای شیشه ای علاوه بر زیبایی ظاهری، امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز و نور می باشد. در حالت فیکس نیز این قابلیت وجود دارد.

تعویض لولا و تعمیر فرملس

خدماتی که برای تعمیر پنجره فرملس ارائه می شود.

  1. عایق بندی ،آب بندی و درزگیری فرملس
  2. تعویض لولا شکسته فرملس با مرغوب ترین جنسرگلاژ
  3. تعمیر و تعویض دستگیره خراب فرملس
  4. تعویض شیشه شکسته پنجره فرملس
  5. تعویض کلیه قطعات معیوب در پنجره فرملس
  6. تعمیرات و رگلاژ کامل پنجره فرملس

مجموعه کاراکو با سال ها سابقه درخشان در حوزه تعمیرات و رگلاژ پنجره آلومینیومی و UPVC با اعزام نیرو کاربلد در خصوص تعمیر انواع پنجره آماده ارائه خدمات به عزیزان می باشد.

مطالعه کنید
رگلاژ درب و پنجره دوجداره

شماره تماس کاراکو