می دانید که upvc ماده تشکیل شده از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام می باشد. در تولید طیف وسیعی از محصولات upvc  بکار می رود. به طور مثال در ساخت درب و پنجره upvc از پروفیل که دارای غلظت بالای است استفاده می شود. به دلیل اینکه دارای استحکام کافی باشد. شرکت های تولید کننده درب و پنجره upvc که اکثر پروفیل ها به رنگ سفید است. اما در حال حاضر  رنگ درب و پنجره upvc می تواند به رنگ های دیگر نیز  باشد. برای ایجاد تنوع و اینکه پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان باشد.

رنگ درب و پنجره upvc حتماً نباید سفید باشد.

دست شما در این امر کاملاً باز است و می توانید بر اساس سلیقه و معماری داخلی یا خارجی خانه رنگ مورد نظر را خریداری کنید. تولید پروفیل رنگی به دو صورت زیر امکان پذیر است:

رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص که دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل بیرونی است. در حالت کلی پروفیل upvc به رنگ سفید تولید و عرضه می شود. ولی در صورتی که از دیدگاه معماری داخلی و دکوراسیون داخلی پروفیل رنگ شده احتیاج باشد. این امکان هم برای مشتریان فراهم شده است.

لمینیت به این شکل است که رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود. برای ایجاد طرح های تزئینی و رنگی می توان از روکش استفاده کرد. در این خصوص کیفیت، مرغوبیت روکش و چسب و نیز تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی دارد و در ماندگاری محصول نقش بسزایی می گذارد.

مطالعه کنید
علت عایق صوتی پنجره دوجداره

رنگ درب و پنجره upvc

تاثیر رنگ پنجره upvc در طراحی داخی و دکوراسیون

در زندگی مدرن امروزه نقش رنگ ها و طرح ها به شدت حائز اهمیت و مهم شده است. به طوری که در بسیاری از منازل حداقل از کاغذ دیواری و کابینت و پارکت برای شکل دهی به محیط داخلی استفاده می کنند. در این خصوص درب و پنجره دوجداره نیز نقش کلیدی ایفا می کنند. برای ایده آل بودن طراحی یک منزل لازم است تا رنگ پنجره نیز موازی و مطابق با رنگ کاغذ دیواری و پارکت و حتی در آشپزخانه متناسب با کابینت انتخاب شود.

ویژگی انتخاب رنگ برای درب و پنجره دوجداره upvc و آلومنیوم باعث شده تا از تعویض و یا رنگ کاری بیهوده آن دوری کنید. و راه حل دیگر برای ایجاد تغییر رنگ درب و پنجره upvc استفاده از روکش ها لمینت و طرح رنگ است.

رنگ درب و پنجره upvc

جمع بندی

رنگ یک زبان روانشناختی با تاثیر گذاری بر روی ذهن است که در جهان مدرن امروز نقش پر رنگ تری را ایفا می کند و در تک تک نقاط منزل و ادارت برای ایجاد یک زیبایی محیطی ماندگار می تواند موثر باشد. در نهایت این خود شما هستید که سبک زندگی و محیط زندگی خودتان را انتخاب می کنید. در صورتی که در منزل درب و پنجره قدیمی دارید هر چه زودتر اقدام به تعویض آن با درب وپنجره دو جداره upvc و آلومینیوم کنید. و اگر احتیاج به تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره upvc و آلومینیومی بود لازم است تا با مجموعه حرفه ای و کاربلد کاراکو تماس بگیرید.

مطالعه کنید
تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران

شماره تماس کاراکو