درب و پنجره های یو پی وی سی اگر از رگلاژ خود خارج شوند دیگر عایق خوبی برای صدا و گرد و خاک و گرما و سرما نمی باشند. گاهی اوقات درب و پنجره های یو پی وی سی بر اثر ضربه یا نصب غیر اصولی از رگلاژ خارج می شود. افراد متخصص می توانند بهترین خدمات را در زمینه رگلاژ درب و پنجره یو پی وی سی شما انجام دهند و در این صورت شما می توانید عملکرد بسیار خوبی را انتظار داشته باشید. کارشناسان گروه فنی و مهندسی کاراکو در این خصوص می توانند به شما خدمات بسیار خوبی را ارائه دهند.

اهمیت رگلاژ درب و پنجره یو پی وی سی

شما تنها زمانی می توانید یک محصول را به درستی مورد استفاده قرار دهید که کاملا به صورت رگلاژ شده باشد. و تمامی درز های پنجره به صورت کامل پوشیده شده باشد. این مسئله باعث می شود تا پروفیل و یراق آلات مورد استفاده در محصول هیچگونه آسیبی ندیده و همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید عملکرد بسیار بهتری را از محصول انتظار داشته باشید.

در مورد عایق بندی صوتی و حرارتی که به عنوان دو عملکرد بسیار مهم در پنجره ها به شمار می رود. نیز تنها با رگلاژ کردن مناسب می توانیم انتظار عملکرد کامل را داشته باشیم و در غیر این صورت ممکن می توانیم انتظار داشته باشیم که پنجره دچار مشکل شود. پس در صورتی که قصد دارید یک محصول با کیفیت بسیار بالا را مورد استفاده قرار دهید، باید در نظر داشته باشید که رگلاژ کردن کامل آن باید به گونه ای درست انجام می شود.

مطالعه کنید
رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

رگلاژ درب و پنجره یو پی وی سی

چه زمان نیاز به رگلاژ پنجره است؟

قبل از هرچیزی این را در نظر بگیرید که برای خرید پنجره دوجداره از پروفیل مرغوب و با کیفیت انتخاب کنید. و نصب پنجره دوجداره توسط یک متخصص انجام شود که پنجره را رگلاژ شده به شما تحویل دهد.

اما این را در نظر بگیرید که پنجره دوجداره بعد از حدود 6 ماه تا 1 سال نیاز به رگلاژ دوباره دارند تا مانند روز اول باز و بسته شوند. این تایم بستگی به نگهداری شما از پنجره دوجداره دارد، شاید کمتر و شاید بیشتر.

نکته

اگر درب یا پنجره دو جداره شما بعد از حدود یک سال نیاز به رگلاژ دوباره پیدا کرد. به معنی این نیست که پروفیلی که انتخاب کردید نامرغوب یا بی کیفیت می باشد، زیرا این مسئله در درب و پنجره های دوجداره طبیعی می باشد و نیاز به رگلاژ دارد.

مزایای رگلاژ شدن درب و پنجره

  • جلوگیری از ورود گرد و خاک از بیرون به داخل خانه
  • عایق شدن پنجره در برابر صدا ،گرما و سرما
  • بیشتر شدن طول عمر یراق آلات با سرویس شدن آنها
  • باز و بسته شدن راحت درب و پنجره

رگلاژ درب و پنجره یو پی وی سی

عملیات رگلاژ پنجره یو پی وی سی

یکی از پر درخواست ترین مواردی که در راستای تعمیر پنجره دوجداره مطرح می شود بحث رگلاژ پنجره دوجداره است. در واقع رگلاژ پنجره به معنای تنظیم قطعات مختلف پنجره و در است. به این صورت که تمام قطعات در جای خود قرار می گیرد و ایرادی در باز و بسته شدن پنجره مشاهده نمی شود. علائمی مانند بسته نشدن پنجره دوجداره یا رفع افتادگی پنجره دوجداره نشان می دهد که از رگلاژ خارج شده است. رگلاژ پنجره دوجداره یک تخصص است و نیاز به تجربه بالایی دارد.

مطالعه کنید
معرفی قطعات پنجره دوجداره

برای رگلاژ پنجره یو پی وی سی چه قسمت های بررسی می شوند؟

برای رگلاژ باید بین اجزای مختلف پنجره یک انسجام صحیح ایجاد شود. تعمیرکار باید به قسمت های مختلف پنجره شناخت کامل داشته باشد و بتواند کارکرد صحیح یا غیر صحیح هر قطعه را تشخیص دهد. برای مثال شیشه در بحث رگلاژ پنجره دوجداره بسیار با اهمیت است. وزن بالای شیشه باید به درستی در تمام قاب پنجره پخش شود و پنجره به راحتی باز و بسته شود. اسپانیولت نیز اهمیت بالایی دارد که باید کاملا تنظیم باشد.

خدمات گروه فنی کاراکو
  • رفع ایرادات پنجره دوجداره هنگام باز و بسته شدن
  • تعمیر و تعویض دستگیره های نامرغوب، شکسته و از کار افتاده
  • تعویض یراق آلات خراب
  • تعویض شیشه های دوجداره شکسته
  • تعمیر پنجره دوجداره که جفت و کیپ نمی شوند
  • آب بندی پنجره های دوجداره upvc  از داخل و بیرون
  • تبدیل پنجره دوجداره تک حالته به پنجره دوجداره دو حالته
  • رفع صداگیری پنجره دوجداره

همه موارد گفته شده در بالا توسط تیم حرفه ای کاراکو با سال ها تجربه و سابقه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی در شهرها تهران و کرج انجام می گیرد.

شماره تماس کاراکو