لازم است بدانید که درب یو پی وی سی می بایست در هنگام باز و بسته شدن به راحتی انجام گیرد. به علاوه اینکه در زمانی که درب به طور کامل بسته شده باشد باید از ورود گرد و خاک صدا سرما و گرما جلوگیری نماید. در چه زمانی احتیاج به رگلاژ درب یو پی وی سی می باشد؟ به شکلی که در هنگام باز و بسته شدن درب با نقطه ای درگیر باشد و به صورت روان عمل نکند و همچنین اگر درب به طور کامل بسته باشد. اما باز هم گرد و خاک سر و صدا یا سرما را احساس کنید احتیاج به تعمیر و رگلاژ دارد.

مراحل رگلاژ درب یو پی وی سی

رگلاژ درب یو پی وی سی به این صورت است که در اولین مرحله باید کاوری که با لولا مرتبط است را خارج کنید. برای این کار لازم است درب را به طور کامل باز نمایید. و با استفاده از یک آچار آلن یا پیچ گوشتی برای جداسازی روکش اقدام کنید. سپس لنگه بازشو را در محور عمودی و افقی جا به جا کنید.

در حالی که می خواهید پنجره را در محور افقی باز کنید یک الن 5 میلی متری و پیچ رگلاژی که به صورت افقی است را باز و بسته کنید تا هنگامی که لنگه بازشو به صورت کامل چفت شود این کار ادامه پیدا می کند. در صورت تمایل به باز و بسته شدن پنجره به شکل عمودی باید پیچی که بالای لولای سه بعدی قرار دارد را باز و بسته کنید که آلن 4 میلی متری در این امر کمک می کند. رگلاژ درب یو پی وی سی را در دو جهت عمودی و افقی به طور همزمان انجام دهید تا نتیجه درست حاصل شود.

مطالعه کنید
خدمات رگلاژ پنجره دوجداره در غرب تهران

رگلاژ درب یو پی وی سی

موارد مهم در رگلاژ درب یو پی وی سی

  • رگلاژ و تنظیم شیشه دوجداره با استفاده از زیر شیشه مخصوص
  • جا به جایی وتنظیم لولاها
  • بکارگیری آلن مخصوص برای تنظیم لولا و یراق آلات
  • تنظیم زاماک و اسپانیولت
  • تغییر در ساختار پروفیل درب و پنجره و عایق بندی و درزگیری با استفاده از لاستیک و چسب مخصوص

رگلاژ درب یو پی وی سی

جمع بندی

رگلاژ کردن درب سبب می شود تا پروفیل و یراق آلات مورد استفاده در محصول هیچگونه آسیبی نبیند و به شما کمک می کند تا بهترین عملکرد را برای درب یو پی وی سی داشته باشید. به علاوه که عایق بندی صوتی و حرارتی تنها با رگلاژ درست عمل می کند. در نهایت اگر محصول با کیفیت انتظار دارید باید رگلاژ کردن را کامل و به درستی انجام دهید. که این امر توسط گروه فنی مهندسی کاراکو با داشتن سابقه و تجربه کافی در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی صورت می گیرد.

شماره تماس کاراکو