در و پنجره‌ها دو جداره عموما زمانی به رگلاژ نیاز دارند که در اثر استفاده نامناسب یا نصب نادرست دچار مشکلی شده باشند. از مزایای رگلاژ پنجره دوجداره این است که هیچ درزی در ساختار در و پنجره باقی نماند و کارایی محصول به عنوان عایق به خوبی حفظ شود. با رگلاژ لولاها و استفاده از فوم و چسب‌های درزگیر مخصوص توسط متخصصین؛ می‌توان به نتیجه‌ای بسیار مطلوب رسید.

برای هر کدام از ما امکان دارد پیش بیاید که احتیاج به تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره و یو پی وی سی پیدا کنیم. در صورت این اتفاق نباید خودمان دست به کار شویم. چرا که در این شرایط ممکن است با عدم آگاهی که از رگلاژ پنجره دوجداره داریم باعث آسیب رسیدن به سایر بخش ها پنجره شویم. در صورت بروز این مشکل بهترین و منطقی ترین راه سپردن و برطرف کردن این خرابی به دست نیرو ماهر و کاربلد می باشد. در این صورت احتمال بروز آسیب را به حداقل می رسانیم و با اطمینان خاطر می توانیم از پنجره که رفع ایراد شده استفاده ببریم.

مزایای رگلاژ

مزایای رگلاژ پنجره دوجداره

  • جلوگیری از  ورود گرد و غبار و آلودگی ها به داخل منزل
  • مانع از ورود آلودگی صوتی و سر و صدا به داخل
  • کمتر احتیاج به تعمیر و رگلاژ دوره ای پیدا می کند
  • برطرف شدن تمامی ایرادها و مشکلات پنجره دوجداره
  • پنجره دوجداره بعد از رگلاژ پنجره دوجداره مانند اول که نصب شده کار می کند
  • عایق حرارتی بالا که مانع از هدر رفت انرژی می شود
  • آبندی کامل پنجره که مانع از ورود آب به داخل منزل در زمان بارندگی می شود
  • به طور کلی پنجره دوجداره به راحتی با نصب اولیه که انجام می شود سبب کاهش هزینه انرژی و همچنین استهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی می شود
  • استحکام و مقاوم بودن این نوع پنجره به شکلی است که می توانید بعد از تخریب یا بازسازی ساختمان دوباره از ان ها در ساختمان استفاده کنید.
مطالعه کنید
زمانی که احتیاج به تعمیر پنجره دوجدار است.

رگلاژ پنجره دو جداره

نکته : اگر یراق  آلات پنجره یو پی وی سی شما از رگلاژ خارج شده است با تنظیم مجدد آن خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد. بررسی پیچ و قطعات مربوط به دستگیره‌ها. درصورتی که این قطعات شل شده‌اند با سفت کردن آن‌ها می‌توان از ایجاد خرابی‌های احتمالی جلوگیری کرد.

مراقبت و نگهداری از پنجره دوجداره بعد از رگلاژ

نظافت در و پنجره نکته‌ی بسیار مهمی است. به صورت دوره‌ای باید در و پنجره و لاستیک‌های آن با پارچه‌ی آغشته به آب و صابون تمیز شوند. به خاطر داشته باشید استفاده از ابزار یا مواد شوینده نامناسب می‌تواند به طور کلی ظاهر و یا کارایی در و پنجره را تحت تاثیر قرار دهد. از طرفی دیگر باید مراقب باشید تا در زمان انجام تعمیرات و فعالیت‌های مختلفی همچون رنگ کاری، جوشکاری و … روی پنجره‌ها به صورت کامل پوشانده شوند.

شماره تماس کاراکو