پنجره دوجداره مانع از ورود آلودگی هوا به داخل منزل یا محل کار می شود. این نوع از پنجره مانند یک عایق عمل می کند و سلامتی شما را تضمین می کند. همانطور که می دانید بخش بزرگی از آلودگی هوا با وارونگی دما اتفاق می افتد. ذرات معلق در هوا به شدت برای سلامت انسان مضر است. طبق تحقیقات انجام شده این ذرات باعث افزایش مرگ و میر می شوند به طوری که وقتی ما نفس می کشیم این ذرات وارد عمیق ترین نقاط ریه شده و مشکلات و بیماری مانند آسم را به دنبال دارد و در نهایت به مرگ منجرب می شود.

هنگامی که پروفیل‌ها از متریال استاندارد و مرغوب تولید شده باشند عایق‌بندی پنجره را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند از اجازه نفوذ هیچ گونه ذرات معلقی را به فضای داخلی نخواهند داد. در تولید پنجره‌های دوجداره از لاستیک‌های مخصوص و چسب سیلیکون استفاده می‌شود تا از ورود هر نوع آلودگی و آلاینده‌ای به درون فضای داخلی جلوگیری شود. لازم به ذکر است پنجره دوجداره زمانی حداکثر کارآیی را خواهد داشت که کاملاً رگلاژ و تنظیم شده باشد و عایق‌بندی آن به شکل اصولی انجام شود.

 

پنجره دوجداره مانع از الودگی هوا

تاثیر استفاده از پنجره دوجداره که مانع از ورود آلودگی هوا می شود؟

درب و پنجره ها دوجداره با توجه به نوع ساخت با پوشاندن کامل سطح مشکل آلودگی هوا را حل کرده و با استفاده از لاستیک ها مخصوص و چسب سیلیکون و شیشه ها دوجداره مانع از نفوذ هر گونه آلودگی و آلاینده به داخل منزل می شود اما باید دقت کنید که درب و پنجره دوجداره زمانی این کارایی را دارند که رگلاژ پنجره دوجداره انجام شده باشد و درزگیری و عایق بندی ان کاملاً اصولی انجام شده باشد.

مطالعه کنید
تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره توسط گروه فنی کاراکو

طبق گزارشات سازمان استاندارد و بهداشت جهانی آلودگی هوا بدترین نوع آلودگی شهری که جان افراد را به خطر می اندازد. به همین خاطر تاکید ما برای تعویض پنجره های قدیمی و همچنین رفع ایرادات و تعمیر پنجره دوجداره همین موضوع است.

در پنجره ها دوجداره از لاستیک ها عایق استفاده شده است. و گازها آرگون موجود در شیشه امکان نفوذ هرگونه هوای ناپاک را به داخل منازل نمی دهند. و پروفیل دارای خاصیت سم زدایی می باشد.

کاربرد پنجره دوجداره

به طور کلی از پنجره دوجداره در پذیرایی ، اتاق خواب ،آشپزخانه و…. استفاده می شود. مدل هایی که برای تولید این محصول طراحی می شود بسیار متنوع هستند. که می توان به پنجره کشویی،آکاردئونی ،سقفی ، دوطرفه ،یکطرفه و… اشاره کرد.

 

پنجره دوجداره مانع از ورود آلودگی هوا

جمع بندی

با دست یابی بشر به نوآوری و فناوری جدید و انقلابی در بخش ها صنعتی در سراسر دنیا نگرانی ها زیست محیطی به اندازه آلاینده ها موجود در هوا به صورت نمایی رشد کرد. امروزه آلودگی هوا شهری به یک تهدید عمده برای سلامتی ما و سلامت محیط زیست تبدیل شده است.

استفاده از پنجره دوجداره در زمان آلودگی هوا توصیه می‌شود. زیرا می‌تواند یکی از راهکارهای بسیار موثر در جلوگیری از ورود آلاینده‌ها به فضای داخلی خانه محسوب شود. علاوه بر آن به دلیل بهره گیری از پروفیل یو پی وی سی در تولید این پنجره‌ها شاهد عایق بودن آن‌ها در برابر حرارت و صوت نیز هستیم. آلودگی هوا یکی از معضلات زیست محیطی است که سالانه جان هزاران نفر را می‌گیرد و به اقتصاد کشور نیز صدمات زیادی وارد می‌کند.

مطالعه کنید
رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

مجموعه فنی مهندسی کاراکو در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی بسیار حرفه ای و باتجربه است. که ضمن داشتن نیروها ماهر و متخصص در کمترین زمان کارشناس مربوطه اعزام می شود.

شماره تماس کاراکو