پرند شهر جدید واقع در شهرستان رباط کریم استان تهران است. این شهر در 35 کیلومتری غرب تهران در کنار اتوبان ساوه قرار دارد. در حال حاضر شهر پرند دارای 7 فاز است. در این شهر همه امکانات به طور کامل وجود دارد. که در کناره همه این موارد امروزه استفاده از پنجره دوجداره بسیار رایج شده است. از مهم ترین ویژگی ها این پنجره که به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته جلوگیری از هدر رفت انرژی می باشد. اگر از این نوع پنجره استفاده می کنید می دانید که بعد از مدتی به هر دلیل نیاز به تعمیر دارد. که برای تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در پرند می توانید با گروه فنی و مهندسی کاراکو تماس بگیرید تا نیرو متخصص در محل حاضر شود.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در پرند

در طی سال ها اخیر با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف پنجره ها جدید نیز طراحی و تولید شده است. یک نمونه آن پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. پنجره یکی از ارکان مهم در ساختمان می باشد که تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره اهمیت بالایی دارد.  به طور کلی پنجره علاوه بر زیبایی، در حفظ انرژی ،عایق بندی و…. تاثیرگذار است. پنجره ها دوجداره دارای انواع مختلفی هستند و شما می توانید با توجه به بودجه سلیقه و نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در پرند

رگلاژ پنجره دوجداره

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در پرند جزئی از خدماتی می باشد که توسط گروه کاراکو ارائه می شود. رگلاژ پنجره باید به صورت دوره ای انجام گیرد تا پنجره با مشکل عمده مواجه نشود. علائمی که نشان می دهد پنجره نیاز به رگلاژ دارد خراب شدن یراق آلات ، نفوذ آب به داخل از درزها پنجره ، گیر کردن دستگیره در زمان باز و بسته، هدر رفت انرژی ورود و خروج گرما و سرما، عدم نصب اصولی ، شکستن یا خم شدن لولای بازویی، خراب شدن و سست شدن لاستیک ها اطراف پنجره هستند.

مطالعه کنید
آموزش تعمیر و تعویض لولای پنجره دو جداره

رگلاژ پنجره فرآیندی است که طی آن پنجره دوجداره به شکل درست و متوازن در قاب خود قرار می گیرد و بسیار راحت باز و بسته می شود. رگلاژ شدن سبب عایق بندی و جلوگیری از ورود گرما، سرما و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شود. اگر رگلاژ پنجره دوجداره به صورت اصولی انجام نشود ممکن است سبب پدید آمدن مشکلات زیادی شود. حتماً دقت داشته باشید که از افراد متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی کمک بگیرید.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در پرند

تعمیر پنجره دوجداره

تعمیر پنجره تک حالته، دوحالته، کشویی، فولکس واگنی و تعمیرات یا تعویض یراق آلات معیوب و از کار افتاده پنجره با بهترین یراق آلات با ضمانت و رفع هر گونه گیر یا عدم بسته شدن قسمت بازشو پنجره یا قفل نشدن آن تنظیم پنجره جهت رفع ورود هرگونه گرد و خاک یا آلودگی هوا به داخل منزل یا محل کار.

صداگیری حرفه ای درب و پنجره های دوجداره  جهت رفع ورود صدای تردد اتومبیل ها در منازل مجاور خیابان های پرتردد یا بزرگراه ها و مدارس و محل های با سر و صدای زیاد به همراه همچنین درزبندی و عایق کاری درب و پنجره های دوجداره جهت عدم ورود آب باران و گرد و خاک به داخل ساختمان با بهترین کیفیت و ضمانت از جمله خدمات گروه کاراکو است.

جمع بندی

پنجره دوجداره که با توجه به مدل ،نوع شیشه و دیگر مشخصات قیمت متفاوتی دارد. و عوامل مختلفی مانند ویژگی ها هر یک از پنجره ها در قیمت آن ها تاثیر دارد. همه افراد توان مالی برای تعویض پنجره را ندارند و با تعمیر و رگلاژ می توانند استفاده بهینه ای از پنجره ببرند.

مطالعه کنید
تمامی مراحل تولید و نصب پنجره upvc

شماره تماس کاراکو