این روزها در اکثر خانه‌ها و ساختمان‌های نوساز از پنجره دوجداره استفاده می‌شود. پنجره های دوجداره در مقایسه با سایر پنجره‌های معمولی دارای مزایای بسیار زیادی هستند. اما همانطور که می‌دانید هر وسیله‌ای هر چند که مفید و کارآمد باشد. ممکن است پس از یک مدت زمانی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای داشته باشد تا باز هم بتوان از آن وسیله استفاده و بهره لازم را برد. در این مقاله به تعمیرات درب و پنجره دوجداره می پردازیم.

 تعمیرات درب و پنجره دوجداره

هر چند که پنجره‌های دوجداره بسیار مقاوم هستند و خیلی کم پیش می آید که دچار مشکل شوند، با این وجود امکان دارد دچار مشکلات مخصوص به خود شوند. مواردی که ممکن است در پنجره های دوجداره نیاز به تعمیر داشته باشد، در قسمت زیر اشاره شده است.

تعمیر پنجره دوجداره

رگلاژ و رفع ایراد باز و بسته شدن
گاهی پنجره های دوجداره در هنگام باز و بسته شدن گیر دارد و به سختی باز و بسته می‌شود و گاهی اوقات نیز آن قدر سفت و سخت است که اصلا نمی‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. بعضی اوقات نیز زمانی که پنجره را باز می‌کنیم، باز نمی‌ماند و خود به خود بسته می‌شود. در این حالت نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره می باشد.
جلوگیری از ورود سرما و گرما و گرد و خاک
اگر در فصل زمستان احساس می‌کنید سرما از گوشه و کنار پنجره وارد اتاقتان می‌شود، یا در تابستان ها سرمای کولر و لوازم سرمایشی از اطراف پنجره خارج می‌شود و درنتیجه خانه به اندازه کافی خنک نمی‌شود. و همچنین اگر متوجه شدید گرد و غبار از اطراف پنجره هر روز وارد خانه می‌شود، اشکال کار از پنجره دوجداره روی دیوار می‌باشد. در این صورت با یک متخصص تماس بگیرید تا پنجره را بررسی کند. اگر تشخیص داده شد که درزهای پنجره ایراد دارد، باید برای تعمیرات درب و پنجره دوجداره خود اقدام کنید.
تعمیر شیشه پنجره دوجداره
اگر شیشه پنجره دوجداره شما آسیب دیده باشد یا بر اثر ضربه ترک خورده باشد، کارایی پنجره دوجداره شما پایین می‌آید و نیمی از کاربردهای آن تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به همین منظور، در صورت بروز آسیب بهتر است هر چه سریع‌تر جهت تعمیر آن اقدام کنید.
تعمیرات درب و پنجره دوجداره
صداگیری پنجره دوجداره

یکی از مزایا و برتری های پنجره دوجداره، عایق صوتی بودن آن می‌باشد که مانع ورود سر و صدای بیرون به داخل و بالعکس می‌شود. بنابراین در صورتی که پنجره دوجداره شما، آلودگی صوتی بیرون را به داخل منتقل می‌کند، لازم است که با یک متخصص تعمیرات درب و پنجره دوجداره تماس بگیرید.

مطالعه کنید
نحوه نگهداری از پنجره دوجداره
عایق بندی پنجره دوجداره

درزبندی و عایق‌بندی پنجره های دوجداره بسیار مهم است. اگر درزبندی و عایق‌بندی پنجره ها درست نباشد یا با مرور زمان خراب شده باشد. کارایی اصلی پنجره از بین می‌رود و پنجره دوجداره، دیگر فرقی با پنجره های قدیمی نخواهد داشت. بنابراین لازم است، هر چند وقت یکبار درزبندی و عایق‌بندی پنجره های یو پی وی سی را بررسی کنید و در صورت اشکال به کمک یک متخصص تعمیر کنید.

تعمیر لولاهای آسیب دیده

لولاهای پنجره دوجداره به راحتی آسیب نمی‌بینند. البته ممکن است به دلیل استفاده نادرست، نصب غیرحرفه ای یا اتفاقاتی مانند زلزله و نشت ساختمان، دچار آسیب، شکستگی یا آسیب‌دیدگی در لولاهای پنجره دوجداره، برای تعویض یا تعمیر آن‌ها، هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

تعمیرات درب و پنجره دوجداره

مزایای تعمیر پنجره دو جداره

  • بازگشت کارایی درب و پنجره بعد از تعمیر
  • رفع کامل ایرادات موجود در درب و پنجره دو جداره
  • تضمین تیم تخصصی ما بعد از تعمیرات
  • کاهش هدر رفت انرژی و جلوگیری از ورود گرما و سرما
  • آشنایی با نحوه ی نگه داری بهتر بعد از حضور تیم تعمیرکار ما

گروه فنی و مهندسی کاراکو با سال ها سابقه در زمینه تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیزان می باشد. تعمیرکار در کوتاه ترین زمان در محل حضور پیدا می کند مشکل را شناسایی و در صدد برطرف آن بر می آید.

شماره تماس کاراکو