استفاده از در و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در صنعت ساختمان درحال‌ رشد است  و فضای رقابتی جذابی بین یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم ایجاد شد که به دلیل مزایای بی‌نظیر هر یک این رقابت کاملاً عادلانه پیش رفت و امروزه شاهد درخواست و تقاضای بی‌نظیر در و پنجره آلومینیوم هستیم. همچنین باتوجه‌به رشد این صنعت، تعمیر درب و پنجره آلومینیوم یکی از نیازهای ضروری است.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی از دسته تجهیزات محکم و مقاوم در ساختمان محسوب می شود. که این مدل از درب و پنجره دارای مزایای بی شماری می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. با وجود این در اثر گذر زمان دچار ایراد و مشکل می شوند. که در این زمان احتیاج به تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی شکل می گیرد. برای این امر حتما از گروه های ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی و همچنین آلومینیومی کمک بگیرید.

تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

مواردی که برای تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی می توان انجام داد.

  • تعمیر دستگیره از کار افتاده
  • تعویض شیشه شکسته
  • تعمیر یراق آلات نامرغوب
  • تعویض لاستیک کنار پنجره
  • تعمیرات مربوط به رفع گیر پنجره
  • تعویض قفل پنجره
  • درزگیری و عایق بندی اطراف پنجره آلومینیومی

برتری های درب و پنجره آلومینیومی

پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی مانند پنجره یو پی وی سی شیمیایی نیستند و جزئی از طبیعت به حساب می آیند. به علاوه اینکه پنجره های آلومینیومی قادر به نگهداری از پنل های شیشه ای بزرگ هستند. این نوع پنجره ها دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی می باشند. همچنین پروفیل پنجره آلومینیومی معمولا قوی و پایدار هستند و جایگزین کردن آن با پنجره های قدیمی بسیار مناسب و از جهت انرژی صرفه جویی می کند.

مطالعه کنید
تعویض لولای پنجره دوجداره

توجه : فلز آلومینیوم از جهت ارزش و میزان کاربرد بعد از آهن قرار دارد. و به خاطر نرم و سبک بودن به سادگی شکل می گیرد. اما در خصوص تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی این ویژگی مشکل ساز می باشد و تعمیرکار باید دقت کن تا سبب آسیب به پروفیل نشود.

تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

در صورت بروز این عوامل درب و پنجره آلومینیومی نیاز به تعمیر دارند.

از کار افتادن دستگیره ها و قفل

عدم عایق بودن درب و پنجره

خارج شدن از مکانیزم حرکتی درست

عملکرد نادرست یراق آلات

شکستگی در لولا

پوسیدگی لاستیک های درزگیر

جمع بندی

تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر برای استفاده بهتر از درب و پنجره آلومینیومی می باشد. این سبک از درب و پنجره ها به شکلی طراحی شده اند که تعمیر آن حتما باید توسط فرد ماهر و فنی انجام گیرد. مجموعه فنی و مهندسی کاراکو با در اختیار داشتن نیرو های زبده در خدمت شما عزیزان می باشد.

شماره تماس کاراکو