امروزه مزایای پنجره آلومینیومی از قبیل شکل پذیری بالا و سبکی استفاده از آن را متداول کرده است. به طور کلی درب و پنجره آلومینیومی یکی از محصولات پرطرفدار و کاربردی ساختمان محسوب می شوند. ضمن اینکه پنجره آلومینیومی زیبایی بیشتری به نمای ساختمان می دهد.

مزایای پنجره آلومینیومی

ماندگاری بالا

ماندگاری و عمر مفید برای تمامی مصالح ساختمان یکی از ویژگی های است که در کیفیت کلی ساختمان تاثیر گذار می باشد. یکی از مهم ترین مزایای آلومینیوم هم ماندگاری بالاست ضمن اینکه فلز آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است و ضد زنگ هم می باشد و به راحتی اکسید نمی شود.

هزینه پایین تر

در واقع آلومینیوم هزینه پایین تری نسبت به پنجره یو پی وی سی دارد. بنابراین با استفاده از درب و پنجره آلومینیومی در هزینه صرفه جویی بیشتری می شود. به علاوه که این نوع از پنجره به دلیل ماندگاری و مقاومتی که دارد کمتر احتیاج به تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی پدید می آید در نهایت هزینه ها کاهش پیدا می کند.

زیبایی ظاهری

در حقیقت آلومینیوم ظاهر زیباتری به نمای ساختمان می دهد. برای اینکه نمای ساختمان شیک و مدرن به نظر برسد آلومینیوم بهترین انتخاب می باشد.

مزایای پنجره آلومینیومی

بازده انرژی

از دیگر مزایای پنجره آلومینیومی که عایق بندی بسیار خوبی دارد. که به همراه شیشه می تواند به خوبی جلوی ورود هوای سرد و خروج هوای داخل خانه را بگیرد. در نتیجه با وجود شیشه مناسب و چارچوب آلومینیومی بازده انرژی مناسب تری خواهید داشت.

خاصیت ضد حریق بودن

پنجره آلومینیوم در برابر آتش سوزی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. این خاصیت می تواند کمک کند تا در مواقع آتش سوزی میزان خسارت کمتر شود.

مطالعه کنید
تعریف رگلاژ پنجره دو جداره
دوست دار محیط زیست

آلومینیوم قابلیت بازیافت دارد و می تواند دوباره استفاده مجدد شود. همین قابلیت سبب می شود که آلومینیوم سازگار با محیط زیست باشد. از طرف دیگر استفاده از پنجره آلومینیومی کمک می کند تا از چوب کمتری استفاده شود. به علاوه اینکه در پنجره یو پی وی سی سازگاری با محیط زیست کمتر از آلومینیوم است.

تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی

همانطور که بیان کردیم از مزایای پنجره آلومینیومی زنگ نمی زند و تغییر رنگ نمی دهد. به همین دلیل تعمیرات خاصی روی این قبیل پنجره ها صورت نمی گیرد و نگهداری از آن ها کار ساده ای می باشد.

برای تمیز کردن آلومینیوم دو بار در سال تمیزکاری کافیه که بهتره این کار رو با آب و صابون انجام بدید و سریعاً با دستمال خشکش کنید. این تنها کاری هست که برای نگهداری پنجره و در آلومینیومی نیاز دارید.

مزایای پنجره آلومینیومی

جمع بندی

گروه فنی و مهندسی کاراکو ارائه دهنده خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی و همچنین پنجره آلومینیومی در سطح استان تهران و شهر کرج می باشد که با در اختیار داشتن نیرو متخصص بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

شماره تماس کاراکو