برای آنکه بتوانید پنجره دوجدراه مناسب و خوب در اختیار داشته باشید باید نکات مهمی قبل از خرید پنجره upvc را بدانید و رعایت کنید. برای تهیه پنجره دوجداره بهتر است از شرکت های معتبر و متخصص کمک بگیرید همچنین برای نصب و راه اندازه حتما از افراد متخصص مجموعه کاراکو یاری بخواهید.

نکات مهم در خرید پنجره upvc

  • در زمان خرید از مشاوران و متخصصان در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره کمک بگیرید.
  • بازشو در پنجره دوجداره upvc به دو شکل افقی و عمودی است.
  • در هنگام خرید از محصولات با قیمت پایین استقبال نکنید چرا که سال ها شما را به دردسر می اندازد.
  • یراق آلاتی که انتخاب می کنید، با توجه به تنوع و شکل های مختلف انتخاب می شوند و بستگی به نحوه بازشو دارند.
  • نصاب باتجربه و کاربلد پنجره دوجداره می تواند تضمین کند که شما تا چه مدتی می توانید از درب و پنجره دوجداره استفاده کنید.
  • در صورت بروز هرگونه ایراد یا مشکلی برای تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره با گروه فنی و مهندسی کاراکو تماس حاصل فرمایید.

خرید پنجره upvc

قیمت پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نوع پروفیل
نوار درزبندی
تقویت کننده گالوانیزه
شیشه
طراحی پنجره
یراق آلات اتصالات فلزی
نصب و خدمات پس از فروش

کدام پنجره یو پی وی سی گزینه بهتری است؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت که این انتخاب کاملا بستگی به شرایط ساختمان و خانه که قرار است پنجره نصب شود دارد. از دیگر عوامل موثر می توان محیط اطراف ساختمان ،مدل و فرم پنجره ،کاربرد فضای که پنجره دارد و… را نام برد. به همین خاطر است که پنجره دوجداره برای اتاق خواب و آشپزخانه با یکدیگر متفاوت هستند. در زمان خرید پنجره upvc به موارد ذکر شده توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید.

مطالعه کنید
زمانی که احتیاج به تعمیر پنجره دوجدار است.

نکته : برای اینکه پنجره شما بهترین کیفیت و عملکرد را داشته باشد. باید مراحل نصب آن نیز توسط متخصص و با دقت بالای انجام شود. این مرحله یکی از مهم ترین مراحل است که بعد از تولید پنجره باید مورد توجه قرار گیرد. در صورتی که پنجره شما توسط افراد عادی و بدون تجربه نصب شود بدون شک عملکرد خوبی نخواهد داشت.

خرید پنجره دوجداره

یراق آلات پنجره

محرک اصلی درب و پنجره را یراق آلات عهده دار می باشد. در بیان عام میانه یراق الات مهمترین بخش مکانیکی و حرکتی را برعهده دارد. کیفیت در کارکرد تاثیر مستقیم دارد دقت نمایید که یراق الات اگر از جنس با کیفیت نباشد می تواند تمامی ارکان اصلی را تحت شعاع قرار دهد و نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره را خیلی زود ایجاد می کند. آلیاژی که در ساخت این قطعه استفاده می شود به حدی مقاومت دارد که به سادگی خم نمی شود به همین جهت است که در فشارها مضاعف یراق الات پنجره دوجداره به خوبی حالت خود را حفظ می کند.

جمع بندی

ساخت و تولید درب و پنجره به حدی پیشرفت کرده که به یکی از صنعت های بزرگ جهان و به یک علم تبدیل شده است. به همین خاطر نمی توان بدون تحقیق و دقت یک نوع درب و پنجره ارزان قیمت دوجداره انتخاب کنید و توقع داشته باشید که  کیفیت عالی را داشته باشد. همانطور که می دانید در تمام اجزای پنجره امکان ارائه جنس بی کیفیت وجود دارد به همین دلیل است که ضرورت دارد با یک فرد با تجربه مشورت نمایید.

مطالعه کنید
آموزش تعمیر و تعویض لولای پنجره دو جداره

شماره تماس کاراکو