گروه کاراکو قصد دارد تا در این متن اطلاعاتی در خصوص راهنمای خرید پنجره دوجداره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. چرا که پنجره دوجداره نسبت به دیگر پنجره ها بهتر و مزایا بیشتری دارد. از جمله مزایای آن ها عدم عبور سرما و صدا به داخل منزل می باشد.

راهنمای خرید پنجره دوجداره

برای خرید و سفارش پنجره دوجداره upvc لازم است با قطعات و قسمت هایی که در تعیین قیمت و کیفیت آن تاثیر گذارند آشنا شوید. و با داشتن اطلاعات کافی نسبت به خرید این محصول کاربردی اقدام کنید.

پروفیل

در ابتدا لازم است بدانید که پروفیل اساسی ترین بخش پنجره است. چرا که چهارچوب و زیر بنای اصلی را می سازد و ماندگاری و استحکام نقش موثری دارد. پروفیل ها از جهاتی با یکدیگر متفاوت می باشند. به طور مثال برخی از پروفیل ها دارای مقاومت کمتری هستند. در برخی دیگر از مواد معدنی ضعیف تری استفاده می شود که برای تطبیق با انواع آب و هوا مناسب نمی باشد.

یراق آلات پنجره دوجداره

تحرک اصلی در درب و پنجره را یراق آلات برعهده دارد. به طوری که کیفیت این قطعات در کارکرد تاثیر مستقیم دارد. توجه داشته باشید که یراق آلات اگر مرغوب نباشد می تواند باقی قسمت ها تحت تاثیر قرار دهد و نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره خیلی زود احساس می شود. آلیاژی که در ساخت این قطعات استفاده می شود به اندازه ای مقاوم هستند که به راحتی خم نمی شود. به این صورت که در فشارها مضاعف یراق آلات پنجره دوجداره دچار مشکلی نمی شوند.

مطالعه کنید
مواردی که نیاز به تعمیر درب و پنجره دوجداره است
شیشه

گاز آرگون برای مانع شدن از نفوذ صدا و یک دیواری برای جلوگیری از دمای محیط داخلی و بیرونی است که دوجداره بودن را ممکن می کند و برای بهینه سازی انرژی تعبیه شده است. برای درک بهتر از نقش شیشه دوجداره می توان گفت در صورت نبودن این بخش عملاً پنجره دوجداره کاربردی ندارد و حتی در صورت شکستن یا آسیب دیدگی جزئی خطرات زیادی را به وجود می آورد. در زمان رگلاژ پنجره دوجداره تعادل ایستایی شیشه نقش بسیار مهمی دارد. که با زیر شیشه ای مخصوص و با حضور کارشناس و متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی باید انجام گیرد.

راهنمای خرید پنجره دوجداره

مونتاژ

فرایند مونتاژ برش و نحوه اتصال پروفیل ها طبق نقشه پروژه با ماشین آلات استاندارد ،کمترین میزان دخالت انسان با متریال استاندارد صورت می گیرد.

نصب پنجره دوجداره

با به کارگیری متریال با کیفیت در کنار فرآیند استاندارد مونتاژ پنجره دوجداره تولید می شود. که با حمل صحیح به محل نصب ارسال می شود. بعد از مراحل نصب نوبت به رگلاژ و تنظیم پنجره می رسد.

نکات کلیدی برای خرید پنجره دوجداره

در زمان خرید پنجره دوجداره حتما از مشاوران گروه ها متخصص و تولید کننده کمک بگیرید.

هنگام سفارش گذاشتن از محصولات قیمت پایین استقبال نکنید چرا که شما را سال ها به دردسر می اندازد.

با حضور یک نصاب و تعمیرکار ماهر می تواند به شما بگوید تا چند سال می توانید از این پنجره به نحوه صحیح استفاده کنید.

در صورت بروز هر گونه ایراد یا مشکل در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره با مجموعه کاراکو تماس بگیرید.

مطالعه کنید
کاراکو تعمیرات تخصصی درب و پنجره آلومینیومی

راهنمای خرید پنجره دوجداره

 

جمع بندی

برای اینکه پنجره دوجداره مناسب را خریداری کنید لازم است تا راهنمای خرید پنجره دوجداره را مطالعه کرده باشید و از آن آگاهی داشته باشید. چرا که یک انتخاب خوب نیازمند آگاهی از محصول می باشد. در محصولاتی مانند درب و پنجره دوجداره نه تنها اجزای تشکیل دهنده آن در انتخاب ما اهمیت دارد، بلکه روند تولید آن از اندازه گیری تا نصب و رگلاژ نیز در کیفیت و قیمت پنجره دو جداره که از مهم ترین المان های خرید یک محصول به حساب می آید تاثیرگذار است.

شماره تماس کاراکو