استفاده از پنجره دوجداره این ویژگی ها را دارد که از دست آلودگی ها صوتی و سرو صدا ها و آلودگی گرد و غبار خلاص می شوید. اما به هر حال با استفاده طولانی مدت دچار مشکل و ایراد می شود. که در این صورت نیاز به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره پیدا می کنید و این کار توسط افراد ماهر و متخصص باید انجام شود. که قطعا هزینه تعمیر پنجره دوجداره را برایتان به همراه خواهد داشت.

هزینه تعمیر پنجره دوجداره

در صورتی که کار نصب پنجره دوجداره به درستی و اصولی انجام شده باشد معمولا مشکلی پیش نمی آید. گاهی اوقات نصب به صورت غیر استاندارد انجام می شود بعد از مدتی پنجره نیاز به تعمیر پیدا می کند. ضمن اینکه اگر از مواد نامرغوب برای نصب پنجره دوجداره استفاده شود باز هم پنجره نیاز به تعمیر پیدا می کند. بنابراین قدم اول برای جلوگیری از هزینه تعمیر پنجره دوجداره این است که حتما از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

اگر می خواهید پنجره دوجداره با کیفیت داشته باشید که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مانع باشد و هم از ورود سرو صدا جلوگیری کند در زمان خرید  و نصب سخت گیری نمایید. پنجره دوجداره از قسمت ها مختلفی تشکیل شده است که تمامی این اجزا باید کیفیت مطلوبی داشته باشند به طور کلی پنجره باید از جنس مرغوب تهیه شود.

هزینه تعمیر پنجره دوجداره

چگونه خرابی پنجره دوجداره را متوجه می شوید؟

یکی از راه های پی بردن به خرابی پنجره دوجداره فصل زمستان است. اگر پنجره مشکلی داشته باشد سرما وارد فضای داخلی می شود. پنجره دوجداره باید از ورود سرما و خروج گرما جلوگیری کند در غیر این صورت این پنجره نیاز به تعمیر دارد. توجه داشته باشید که هزینه تعمیر پنجره دوجداره نسبت به شدت خرابی و مشکل پنجره محاسبه می شود. به طور مثال اگر پنجره نمی تواند از ورود سرما جلوگیری کند از موادی مانند چسب و لاستیک برای تعمیر پنجره استفاده می شود.

مطالعه کنید
پنجره لیفت اند اسلاید (lift & slide) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

خدماتی که در تعمیر پنجره دوجداره ارائه می شود

  • برطرف کردن مشکلات پنجره دوجداره در زمان باز و بسته شدن
  • تعمیر و تعویض انواع دستگیره و قفل پنجره
  • تعویض لاستیک ها محکم و مناسب در کنارها پنجره
  • تعویض یا تعمیر یراق آلات خراب

هزینه تعمیر پنجره دوجداره

نکاتی برای نگهداری از پنجره دوجداره

روغن کاری قطعات و یراق آلات در بازهای زمانی و به صورت دوره ای که سبب حرکت روان بازشو پنجره دوجداره می شود.

در صورت باز یا شل بودن پیچ ها و اتصالات پنجره نسبت به محکم کردن آن اقدام نمایید.

زمان استفاده از دستگیره پنجره دقت داشته باشید که اهرم آن در زوایای 90 و 180 قرار گیرد در غیر اینصورت موجب ساییدگی قطعات پین ها و زاماک خواهد شد.

برای شستشو پروفیل پنجره از مواد شوینده مانند الکل ،استن و… استفاده نکنید چرا که استفاده از این مواد سبب آسیب رسیدن به پروفیل پنجره می شود.

برای باز ماندن پنجره در زاویه دلخواه از مهار پنجره استفاده کنید.

قیمت تعمیر پنجره دوجداره

به طور کلی می توان گفت تعمیر پنجره دوجداره بسیار متفاوت می باشد و هزینه ثابت و مشخصی ندارد. در واقع می توان گفت پنجره دوجداره ای که به تعمیر نیاز دارد ممکن است نوع خرابی آن با دیگری متفاوت باشد. در نتیجه هزینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره براساس نوع خرابی و متریالی که برای تعمیر آن مصرف می شود متفاوت خواهد بود. میزان یراق آلات خراب شده یا مورد نیاز برای تعویض نیز در تعیین هزینه نهایی موثر هستند. عوامل موثر در هزینه عبارتند از

  • هزینه مربوط به رگلاژ لنگه ها براساس تعداد پنجره یا متراژ
  • هزینه مربوط به تعویض شیشه ها براساس متراژ شیشه مصرفی
  • تعداد لولای تعمیری با تعویض شده
  • ابعاد و تعداد پنجره های نیاز به تعمیر
مطالعه کنید
تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی

هزینه تعمیر پنجره دوجداره

ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیر پنجره دوجداره

همانطور که بیان شد تعمیر پنجره دوجداره براساس ساختار و قطعات آن متفاوت می باشد. هر کدام از این پنجره ها براساس یراق آلات خود قابل تعمیر هستند. ابزار آلاتی که در هر نوع از پنجره کاربرد دارد عبارتند از آچار آلن ، دریل ، پیچ، زیر شیشه ای ، لاستیک درزگیر، چسب سیلیکونی، پیچ گوشتی و انبردست

جمع بندی

در صورتی که پنجره دوجداره به درستی عمل نکرد و دچار ابراد یا مشکل شد. از افراد ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی کمک بگیرید. که از میان شرکت ها در این حوزه بهترین گزینه گروه فنی و مهندسی کاراکو می باشد.

شماره تماس کاراکو