درب و پنجره از ارکان اصلی و تاثیرگذار در هر ساختمانی می باشد. و به دلیل این اهمیت و جایگاهی که دارد. باید سعی کنید بهترین پنجره را برای ساختمان انتخاب کنید تا در طولانی مدت با مشکلات زیادی مواجه نشوید. البته که استفاده مدوام از هر وسیله به مرور زمان خرابی و ایرادات را به همراه خواهد داشت. برای پنجره این مشکل با رگلاژ و تنظیم به موقع برطرف می شود. برای ساکنین منطقه شمال تهران که با مشکل و خرابی پنجره دوجداره خود مواجه هستند. پیشنهاد می کنیم برای رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران با گروه فنی و مهندسی کاراکو تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان نیرو متخصص و ماهر به محل اعزام شود.

خدمات رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

  • عایق بندی و درزگیری اطراف پنجره
  • تعویض شیشه های نامناسب و شکسته
  • تعویض و اضافه کردن لولا به درب و پنجره دوجداره
  • تعویض لاستیک اطراف پنجره
  • تعویض و تعمیر اسپانیولت
  • تعمیر و تعویض یراق آلات نامرغوب
  • افزودن بازشو به پنجره
  • تعویض قفل پنجره

رگلاژ پنجره دوجداره

اهمیت بالای رگلاژ پنجره دوجداره

همانطور که می دانید پنجره دوجداره برای حفظ انرژی و جلوگیری از ورود سرما ،خاک و صدا به داخل ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به اضافه اینکه جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در پنجره نحوه رگلاژ پنجره دوجداره و نصب آن روی نتیجه کار موثر خواهد بود. هنگامی که حتی بهترین برند پنجره دوجداره را خریداری می کنید و بهترین تجهیزات را برای نصب آن به کار می بندید. اما در نهایت روش رگلاژ پنجره دوجداره اشتباه صورت گرفته باشد. درز پنجره دوجداره مقداری باز می ماند و در نهایت عملکرد پنجره دچار اختلال می شود.

مطالعه کنید
نقش زاماک در پنجره یو پی وی سی

رگلاژ به موقع پنجره دوجداره سبب می شود. از بروز مشکلاتی مانند سخت باز و بسته شدن پنجره روان نبودن دستگیره وجود فاصله در قسمت بازشونده درب و فریم جلوگیری شود. و بعد از نصب و رگلاژ عایق بندی خوبی برای هوا و صدا داشته باشید.

مراحل رگلاژ پنجره دوجداره

در ابتدا باید پوشش روی لولای پنجره را باز کنید. به این صورت که پنجره را باز کرده و سپس به وسیله پیچ گوشتی یا آچار آلن پوشش روی آن را جدا کرده. برای رگلاژ باید پنجره را در همه جهات در حد استاندارد تنظیم کنید. به کمک آچار آلن پیچ رگلاژ در جهت افقی و عمودی را می چرخانید. توجه داشته باشید که نحوه رگلاژ پنجره دوجداره باید با دقت و به درستی انجام شود. و لولا در هر دو جهت به صورت موازی تنظیم گردد تا به خوبی باز و بسته شود.

رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

رگلاژ پنجره چقدر زمان میبرد؟

زمان مورد نیاز برای رگلاژ و تعمیر و تنظیم قطعات پنجره دوجداره به سه عامل مهم بستگی دارد. به این صورت که نوع پنجره، سایز و اندازه ارتفاع آن است که در نهایت با توجه به مهارت تعمیرکار مدت زمان تعمیر پنجره دوجداره را تعیین می شود. امکان دارد از دید افراد عادی پنجره دوجداره طراحی ساده ای داشته باشد اما یک تعمیرکار ماهر می تواند از پیچیدگی آن خبر دهد.

جمع بندی

مجموعه کاراکو با سال ها سابقه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی فعالیت می کند. و آماده ارائه خدمات در شهر تهران و اطراف تهران و شهر کرج با بهترین تجهیزات و نیرو ماهر می باشد.

مطالعه کنید
بررسی تفاوت ها پنجره دوجداره با آلومینیومی

شماره تماس کاراکو