مجموعه فنی و مهندسی کاراکو در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در کرج و تهران خدمات ارائه می دهد. در شهر کرج شامل مناطق گوهردشت، عظیمیه ، مهرشهر، کرج در تهران در مناطق شمال ،جنوب ، غرب و شرق و همچنین در پرند نیز نیرو اعزام می شود.

امروزه پنجره ها دوجداره به دلیل برتری ها که برای مشتریان دارند جایگزین پنجره ها قدیمی شده اند. اما به این معنی نیست که این نوع از پنجره ها به خاطر تکنولوژی که دارند نیازی به تعمیر ندارد و بدون هیچ گونه خرابی برای شما کار می کند. آگاهی داشتن از نگهداری و تعمیر این پنجره ها علاوه بر امکان نظارت بر کارشناسان تعمیرکار امکان نگهداری بهتر از پنجره دوجداره و کاهش هزینه ها اضافی را به همراه دارد.

برتری ها رگلاژ کردن پنجره دوجداره در کرج

  • جلوگیری از هدر رفت انرژی
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی صوتی
  • ماندگاری و دوام بیشتر
  • جلوگیری از فشار نامتعارف بر روی پنجره

رگلاژ پنجره دوجداره در کرج

راه های نگهداری از پنجره دوجداره قبل از تعمیر و رگلاژ

باز و بسته کردن

سختی یا راحتی بیش از اندازه در زمان باز و بسته کردن پنجره دوجداره از نشانه های است که نیاز به رگلاژ و رفع ایراد می باشد. که برای این امر باید با تعمیر کار در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی هماهنگ کنید و راهنمایی بخواهید.

روغن زدن دوره ای

روغن کاری پنجره از کارهای ضروری است. این کار در پنجره دوجداره باید با استفاده از روغن رقیق مانند چرخ خیاطی انجام شود. روغن کاری یراق آلات پنجره در آب و هوای مانند شهر کرج در باز زمانی 3 تا 6 ماه نیاز است تا در نهایت حرکت روان باز و بسته شدن را ایجاد کند.

مطالعه کنید
حق انتخاب رنگ برای درب و پنجره دو جداره upvc
شستشو پنجره

شستشو عامل بسیار تاثیرگذاری در کارایی و طول عمر پنجره می باشد. حتما دقت داشته باشید که لاستیک ها درزگیر پنجره ها نیز شسته شود. این عمل در نهایت سبب افزایش عمر و انعطاف پذیری لاستیک ها می شود. در نتیجه عایق بندی بهتر ، راحتی بیشتر باز و بسته شدن پنجره را نیز منجر می شود.

سلامت شیشه

در حالی که شیشه پنجره دوجداره در اثر ضربه شکسته شود یا ترک بخورد انتظاراتی مانند عایق صدا و رطوبت بودن را نمی توان داشت. و هر چه سریع تر با متخصصان و کارشناسان فنی و مهندسی کاراکو تماس بگیرید.

عایق بندی و درزبندی

یکی از موثرترین کارها برای پنجره ها عایق بندی و درزبندی مناسب می باشد. با رگلاژ پنجره دوجداره در کرج به صورت دوره ای از سلامت آن ها اطمینان پیدا کنید. به ویژه در پنجره ها ریلی و لولایی که ممکن است به علت استفاده مکرر از حالت استاندارد خارج شود.

رگلاژ پنجره دوجداره در کرج

جمع بندی

امروزه با توجه به آلودگی ها صوتی و محیط زیستی استفاده از پنجره دوجداره بسیار اهمیت پیدا کرده است. البته که پنجره دوجداره نیاز به رگلاژ دوره ای دارد و طول عمر پنجره دوجداره بستگی به تعمیرات دارد. لازم است تا قبل از شروع شدن فصل گرما پنجره ها را چک کنید و بعد سیستم سرمایشی را راه اندازی نمایید تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

شماره تماس کاراکو