همه پنجره ها روزی احتیاج به رگلاژ پیدا می کنند. رگلاژ کردن پنجره دوجداره در حقیقت فرآیندی است که در آن پنجره به شکل صحیح و متوزان در قاب خود قرار می گیرد و حرکت می کند و به راحتی باز و بسته می شود. رگلاژ شدن پنجره سبب می شود تا ساختمان تا حد زیادی در برابر سرما و گرما سر و صدا و حتی آلودگی عایق بندی شود. البته که مانند همه موارد دیگر تعمیرکاری باید هزینه رگلاژ پنجره دوجداره را پرداخت نمایید. در صورت نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره می توانید با گروه فنی و مهندسی کاراکو متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی تماس بگیرید.

هزینه رگلاژ پنجره دوجداره

هزینه رگلاژ پنجره دوجداره بستگی به عوامل مختلفی دارد. به طور مثال به تعداد و اندازه پنجره ، نوع و کیفیت مواد رگلاژ ،نحوه اجرا و نصب و قیمت تعمیرکار. به طور معمول قیمت رگلاژ پنجره دوجداره براساس متراژ پنجره ها و نوع مواد مورد استفاده تخمین زده می شود.

با رگلاژ کردن پنجره دوجداره از کاهش مصرف انرژی در تهویه و گرمایش ساختمان بهرمند می شوید که در نتیجه هزینه های انرژی کاهش می یابد. به علاوه از جهت طول عمر پنجره ها ،رگلاژ می تواند سبب افزایش مقاومت و دوام آن ها شود و هزینه ها تعمیر و نگهداری کاهش پیدا می کند.

رگلاژ پنجره دوجداره

چه موقع نیاز به رگلاژ دارید؟

  • زمانی که پنجره به درستی باز و بسته نمی شود.
  • شل شدن و خراب شدن لاستیک ها اطراف پنجره
  • نصب نادرست پنجره که توسط افراد ناشی انجام می گیرد.
  • نفوذ آب به داخل در زمان بارندگی
  • از کار افتادن اسپانیولت
  • بخار زدن بین دو جداره شیشه
  • هدر رفتن انرژی ورود گرما در فصل تابستان و سرما در فصل زمستان
  • عملکرد نامطلوب یراق آلات
مطالعه کنید
رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

اهمیت رگلاژ کردن پنجره

همانطور که می دانید جنس و کیفیت اجزایی که برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته اند و نحوه رگلاژ کردن پنجره ها و نصب آن ها نیز می تواند بر نتیجه کار تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

دقت داشته باشید که هر چه قدر شما بهترین برند پنجره های دوجداره را انتخاب کرده باشید و خریداری کنید و برای ساخت آن ها هم از بهترین تجهیزات استفاده شده باشد. اگر نحوه رگلاژ را به درستی انجام ندهید باعث می شود تا درز پنجره مقداری باز بماند و عملکرد آن دچار اختلال می‌شود.

هزینه رگلاژ پنجره دوجداره

توجه : دقت داشته باشید که هزینه رگلاژ پنجره دوجداره معمولا به خاطر دلایلی که دارد به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

جمع بندی

همانطور که در بالا بیان شد هزینه ها رگلاژ پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد. که هر کدام می تواند در بالا و پایین رفتن قیمت نهایی موثر باشد.

شماره تماس کاراکو