در متن های قبلی به طور مفصل درباره تعمیر و رگلاژ در و پنجره دوجداره و آلومینیومی و مشکلاتی که ممکن است برای پنجره های دو جداره به وجود بیاید توضیح دادیم. حال قصد داریم اطلاعات کاملی درباره وسایل مورد نیاز برای تعمیر و رگلاژ در و پنجره دو جداره upvc در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم.

لیست وسایل مورد نیاز برای تعمیر در و پنجره دو جداره

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره نیازمند ابزار و وسایل تخصصی می باشد تا عملیات بهتر و به صورت اصولی انجام شود.

پیچ بند

لازم به ذکر است که این ابزار یکی از پرکاربردترین ابزار ها در بخش تولید و تعمیر محسوب می شود و بدون آن نمی توان کاری از پیش برد. به طور مثال برای جابه جایی لولاها باید ابتدا به وسیله پیچ بند،پیچ ها متصل به لولا و درب دوجداره باز شود و با تنظیم اصولی آن دوباره در محل مورد نظر وصل گردد. این ابزار به دو شکل شارژی و سیمی در بازار به فروش می رسد.

دریل

کاربرد اصلی این ابزار برای سوراخ کردن پروفیل ، فریم دیوار و… می باشد. و اهمیت آن به اندازه پیچ بند و مکمل آن می باشد. مثال کاربردی آن برای زمانی که نیاز به اضافه کردن لولا به پنجره وجود داشته باشد در این صورت با سوراخ کردن پروفیل به اندازه های معین عملیات پیچ بستن انجام می شود.

وسایل مورد نیاز برای تعمیر

آچار آلن

از جمله ابزار و وسایل مورد نیاز برای تعمیر در و پنجره دو جداره و آلومینیومی که بسیار مهم است و نقش بسزایی دارد آچار آلن می باشد. این آچار کاربرد فراوانی دارد و در شماره های مختلف موجود می باشد که هر یک در صورت نیاز به کار گرفته می شود.

مطالعه کنید
راهنمای خرید پنجره upvc

وسایل مورد نیاز برای تعمیر

زیر شیشه ای

تعمیر و رگلاژ در و پنجره دو جدار و آلومینیوم به وسیله زیر شیشه ای مخصوص انجام می شود. و به طوری مهندسی شده که استفاده از آن سبب قرار گرفتن درست و تقسیم بار هماهنگ در تمام نقاط پروفیل شده و در و پنجره  به درستی بسته می شود. و به هیچ عنوان شیشه تحت فشار قرار نمی گیرد ضمن اینکه از شکسته شدن آن جلوگیری می شود.

لاستیک درزگیر

همانطور که می دانید این ابزار برای عایق بندی و درزگیری کاربرد دارند و در صورت ورود هوای گرم و سرد و رطوبت و نیز آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد.

وسایل مورد نیاز برای تعمیر

پیچ گوشتی

این ابزار یکی از وسایل ساخت بشر است که در تمامی موارد تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های مختلفی نیز در تعمیرات در و پنجره دارد.

وسایل تمیزکاری

برای تمیز کردن اجزاء داخلی قفل و دستگیره ها ابزارهای تمیز کاری مانند مسواک، پارچه مخصوص تمیز کردن و از مواد شوینده ملایم استفاده کنید.

ابزارهای اندازه گیری

اندازه گیری دقیق در تعمیرات امری ضروری است. ابزارهای اندازه گیری مانند اندازه گیری ورق ها و فاصله سنج ها به شما کمک می کنند تا قطعات جدید را با دقت مناسب نصب کنید.

قطعات جایگزین

در صورت نیازبه تعویض قطعات داخلی قفل یا دستگیره قطعات جایگزین مورد نیاز هستند. اطمینان حاصل کنید که قطعات جدید اصل بوده و مطابق با مدل پنجره شما باشد.

لوازم ایمنی

در برخی مواقع لازم است از وسایل ایمنی مانند دستکش ،عینک های محافظ و ماسک استفاده کنید تا خود را در برابر خطرات محافظت کنید.

مطالعه کنید
تعریف رگلاژ پنجره دو جداره
چسب

در برخی موارد نیاز به چسب دارید حتما چسب های مورد تایید توسط تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی را مورد استفاده قرار دهید.

وسایل مورد نیاز تعمیر پنجره دوجداره

 

مدت زمان تعمیر پنجره دوجداره چقدر است؟

اینکه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره چقدر طول می کشد به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند نوع مشکل، میزان آسیب، تخصص تعمیرکار و تجهیزات مورد استفاده وابسته است. تعمیرات ساده امکان دارد چندین ساعت زمان ببرد اما تعمیرات پیچیده و تخصصی ممکن است چند روز طول بکشد.

تعمیرات پنجره دوجداره چقدر ماندگار است؟

مدت ماندگاری تعمیر پنجره دوجداره به کیفیت تعمیر و همچنین نحوه استفاده و نگهداری شما بستگی دارد. تعمیرات فنی توسط افراد متخصص و ماهر و با استفاده از مواد با کیفیت می توانند برای مدت طولانی تری ماندگار باشند.

وسایل مورد نیاز تعمیر

جمع بندی

با افزایش چشم گیر پیشرفت بشر در حوزه ابزار آلات صنعتی و وسایل مورد نیاز برای تعمیر با بکارگیری از دستگاه های هوشمند در تعمیرات موجب افزایش راندمان کار می شود. به شکلی که امروزه یک تعمیرکار در و پنجره دو جداره موظف است یک جعبه ابزار کامل به همراه داشته باشد تا مدت زمان ارائه خدمات را کوتاه کند.  مجموعه کاراکو علاوه بر در اختیار داشتن بهترین نوع ابزار آلات با داشتن نیروی ماهر و متخصص در خدمت شما عزیزان می باشد.

شماره تماس کاراکو