پنجره آلومینیومی نوعی پنجره بسیار قوی اما در عین حال سبک است. با این حال برخی مواقع نیاز به تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی پیدا می شود. ساختار پنجره آلومینیومی به شکلی طراحی شده است که قابلیت تعمیر و رگلاژ را دارا می باشد. کافی است برای رگلاژ پنجره آلومینیومی در اطراف تهران با گروه فنی و مهندسی کاراکو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر اعزام شوند.

تعریف رگلاژ : به طور کلی به فرآیندی گفته می شود که سبب می شود پنجره دوجداره به صورت صحیح و متوازن در قالب خود قرار گیرد و حرکت داشته باشد.

عملیات رگلاژ پنجره آلومینیومی در اطراف تهران

در آغاز کار رگلاژ باید بخش های مختلف را بررسی نمایید. از جمله این موارد تنظیم زاماک که به خوبی در جای خود قرار گرفته باشد که در رگلاژ بسیار تاثیر گذار است. در مرحله بعد تعمیرکار متخصص با استفاده از آلن مخصوص یراق آلات را تنظیم می کند تا بتواند لنگه و قاب را در یک راستای هماهنگ قرار دهد. پس از آن به لولا می رسد که اگر لازم باشد باز شده و جا به جا می شود. یا در صورت نیاز لولا کمکی اضافه می شود که بیشتر در بحث مقاومت ،استحکام و ماندگاری تاثیرگذار است. در مرحله آخر رگلاژ نوبت به شیشه ها می رسد که با کمک یک کارتک مخصوص انجام می شود تعمیرکار برای رگلاژ باید بتواند تعادل را در شیشه ایجاد کند.

رگلاژ پنجره آلومینیومی

ویژگی های پنجره آلومینیومی

بهترین ویژگی این نوع از پنجره که نیاز کمی به نگهداری دارند. از دیگر ویژگی ها این سبک پنجره ها که قابلیت رنگ بندی قاب دارند. تنها عیبی که می توان به این پنجره وارد کرد قیمت بالای این پنجره می باشد.

مطالعه کنید
علت بخار زدن بین شیشه دوجداره

مواردی که احتیاج به رگلاژ پنجره آلومینیومی می باشد

اگر پنجره زیاد باز و بسته شود و البته این کار به شکل نادرست و با اعمال فشار انجام شود.

در صورتی که به باز شو پنجره فشار وارد شود در این حالت امکان دارد بازشو در قالب مخصوص به خود از توازن و تقارن استاندارد که باعث عایق بندی می شود خارج گردد.

رگلاژ پنجره آلومینیومی

خدمات کاراکو برای رگلاژ پنجره آلومینیومی در اطراف تهران

  • تعویض شیشه های دوجداره شکسته و آسیب دیده
  • جلوگیری از نفوذ آب باران از اطراف درزها پنجره دوجداره آلومینیومی
  • تعمیرات و تعویض قفل و دستگیره پنجره آلومینیومی
  • تعویض قطعات معیوب درب و پنجره دوجداره آلومینیومی
  • تنظیم دقیق و اصولی هر یک از قطعات درگیر در مکانیزم حرکت
  • تعمیرات و تعویض قفل و دستگیره پنجره آلومینیومی
جمع بندی

به طور کلی رگلاژ پنجره آلومینیومی نکات و پیچیدگی های خاص و منحصر به فردی دارد. که در نهایت تعمیرات آن به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. در واقع یراق آلات به کار رفته در این نوع از پنجره از مهندسی خاصی برخوردار است. که برای تنظیم دقیق و درست آن پارامترهای باید رعایت شود تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری شود. برای تمامی مراحل رگلاژ نیاز به تعمیرکار حرفه ای است. که مجموعه کاراکو با داشتن نیروهای ماهر و سال ها سابقه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی  آماده ارائه خدمات به عزیزان در شهرهای تهران و اطراف تهران و همچنین کرج می باشد.

شماره تماس کاراکو