پنجره آلومینیومی نیز ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلاتی شود. در این شرایط نیاز به تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی می باشد. برای تعمیر پنجره آلومینیومی می توان به کمک ابزار مخصوص و آچار آلن به راحتی این کار را انجام داد همچنین یراق آلات و زاماک را تنظیم نمود. بهتر است بدانید که تعمیر و رگلاژ این نوع پنجره ها کمی پیچیدگی دارد و باید فرد متخصص با تجربه بالا اینکار را انجام دهد.

به این خاطر که یراق آلات مورد استفاده در این پنجره ها مهندسی خاصی دارد، برای تنظیم آن نیاز به پارامترهایی است که تنها فرد متخصص در این زمینه می تواند این اقدامات را انجام دهد. لازم است بدانید که برای این کار آچار آلن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد همچنین نقش مهمی را در انجام تعمیرات و رگلاژ پنجره ها دوجداره و آلومینیومی دارد.

فرایند تعمیر پنجره آلومینیومی 

برای تعمیر پنجره آلومینیومی تعمیرکار مربوطه در ابتدا تنظیم زاماک را انجام می دهد. در مرحله جلوتر به سراغ آلن مخصوص رفته و یراق آلات را تنظیم می کند تا در نتیجه کار لنگه و قاب در یک راستا هماهنگ قرار گیرند. مرحله بعد به لولا می رسد که در صورت نیاز لولاهای کمکی اضافه می شود به پنجره استحکام و مقاومت می بخشد. در مرحله آخر نوبت شیشه است که با استفاده از زیر شیشه و کارتک مخصوص انجام می شود.

پنجره آلومینیومی

ویژگی های آلومینیوم

فلز آلومینیوم به خاطر خواص بی نظیر مانند استحکام بالا در مقابل وزن ، جوش پذیری و قابلیت شکل پذیری مناسب و مقاومت بالا در برابر خوردگی در صنایع مختلف مانند تولید درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالعه کنید
شناختن قطعات کلیدی پنجره دوجداره

فلز آلومینیوم از لحاظ ارزش و میزان کاربرد بعد از آهن قرار داد و به دلیل نرم و سبک بودن به سادگی شکل می گیرد. اما در بحث رگلاژ و تعمیر این خاصیت مشکل سازخواهد بود، زیرا تعمیرکار باید دقت کند که باعث آسیب به پروفیل نشود.

خدمات گروه کاراکو

  • تعمیر یا تعویض یراق آلات نامرغوب
  • عوض کردن شیشه های شکسته و نامناسب
  • عوض کردن قفل درب و پنجره
  • درزگیری و عایق بندی اطراف پنجره آلومینیومی
  • تعویض لاستیک اطراف پنجره
  • تعمیر یا تعویض اسپانیولت
  • تعمیر و تعویض دستگیره از کار افتاده

تعمیر پنجره آلومینیومی

مزایای تعمیر و رگلاژ پنجره 

جلوگیری از ورود گرما و سرما

کاهش هدر رفت انرژی

رفع کردن کامل ایرادات موجود در درب و پنجره

بازگشت عملکرد پنجره به مانند روز اول

آشنایی با نحوه نگه داری بهتر از پنجره با حضور تیم فنی و مهندسی کاراکو 

جمع بندی 

گروه فنی مهندسی کاراکو با داشتن سال ها سابقه در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی در شهرهای تهران و اطراف آن و همچنین در کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و گرامی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. ضمن اینکه می توانید در خصوص نصب و تعمیر درب و پنجره با شماره 0706906 0919 در تماس باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شماره تماس کاراکو