پنجره دوجداره با وجود ساختار پروفیل و آلیاژ به کار رفته در یراق آلات در کنار شیشه ها تعبیه شده با گاز آرگون سبب شده تا مزایای بی نظیری را به ارمغان آورد. اما از همان زمان نصب باید دقت شود تا همه چیز درست و اصولی پیش رود تا کمتر نیاز به تعمیر و رگلاژ پیدا شود. رگلاژ پنجره دوجداره در شهریار جزء تعمیرات اساسی و بسیار مهم است. که حتماً لازم است توسط تیم حرفه ای در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی انجام شود.

رگلاژ پنجره دوجداره در شهریار

همانطور که می دانید تولید درب و پنجره دوجداره بسیار پیچیده است. اما در نگاه اول به یک پنجره دوجداره شاید از نظر ساختاری ساده و بدون پیچیدگی باشد. اما در عمق ماجرا که نگاه کنید متوجه می شوید این پنجره ها ریزه کاری های دارند که طول عمر و میزان استفاده حداکثری از آن ها را ممکن می کند.

رگلاژ پنجره دوجداره شامل تنظیم قطعات برای استفاده بهینه می باشد. قطعات درگیر که نیاز به رگلاژ دارد قطعات مانند لولا که بیشترین نقش را در پنجره ایفا می کند، شیشه ها دوجداره نیز از سنگین ترین قسمت ها پنجره می باشد و زاماک از دیگر قطعه ها درگیر است که در مکانیزم حرکت کارایی دارد.

کمترین مزایای رگلاژ پنجره دوجداره در شهریار یا سایر نقاط این است که به عملکرد درست یراق آلات منجرب می شود. به گرد و غبار اجازه نفوذ نخواهند داد و از ورود آلودگی صوتی نیز به محیط داخل جلوگیری می کند.

مطالعه کنید
خدمات رگلاژ پنجره دوجداره شرق تهران

رگلاژ پنجره دوجداره د رشهریار

کدام قسمت ها نیاز به رگلاژ دارد

  • یراق آلات ،اسپانیولت و زاماک که حتما باید توسط نیرو تعمیرکار بررسی شود.
  • لولا پنجره از بخش های است که باید حتما چک شود دقت نمایید که لولا نباید گیر کند یا اینکه سر و صدا ،لقی و کج بودن داشته باشد.
  • شیشه از قسمت ها مهم پنجره دوجداره است. به طوری که وزن شیشه باید در تمامی نقاط پنجره به صورت یکنواخت اعمال شود. توجه نمایید که جا به جایی و درزی بین شیشه و فریم وجود نداشته باشد
  • در انواع بازشو تک حالته ،دوحالته و کشویی و…. با گذر زمان امکان دارد به اندازه لازم کیپ نشود و احتیاج به رگلاژ پنجره پیش آید.

زمانی که احتیاج به رگلاژ است

پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از پنجره براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب پنجره دوجداره و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق آلاتی که مرغوبیت کمی دارند، افت کیفیتی پیدا می کند. که دیگر نمی تواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند. کیفیت استاندارد خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات در این زمان توسط تعمیرکار پنجره دوجداره آشکار می شود.

رگلاژ پنجره دوجداره در شهریار

رگلاژ پنجره دوجداره توسط چه کسی انجام می شود؟

نکته مهم و قابل توجه اینکه رگلاژ باید توسط نیرو ماهر و متخصص در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره صورت گیرد تا در نهایت پنجره عملکرد بهینه را بازیابد. در صورتی که نیرو ماهر این کار را انجام ندهد اتلاف انرژی بازهم اتفاق می افتد و در نتیجه هزینه بیشتری را متحمل می شوید.

مطالعه کنید
تاثیر پنجره دوجداره در جلوگیری از ورود هوا آلوده

شماره تماس کاراکو