برای تولید پنجره upvc کارهای متعددی باید صورت بگیرد. در مراحل ساخت و نصب پنجره upvc باید از افراد متخصص و ماهر در این زمینه استفاده کرد. چرا که کیفیت ساخت را افزایش می دهند و نیز از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می شود. گروه فنی و متخصص کاراکو در این حوزه دارای سابقه درخشانی است که می توانید با اطمینان خاطر مراحل نصب و راه اندازه را به این گروه محول کنید.

پنجره های upvc از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. از جمله این عوامل می توان به پروفیل ها ،یراق آلات ،شیشه و…. اشاره کرد. از آنجا که تمامی مراحل ساخت درب و پنجره های upvc توسط دقیق ترین دستگاه ها و ماشین آلات انجام می شود. اطلاعات ورودی به آن ها ، مربوط به اندازه ها و سایزها باید کاملاً دقیق و بدون خطا باشد.

مراحل ساخت و نصب upvc

اولین و در عین حال دشوارترین مرحله از این پروسه مرحله طراحی آن می باشد. طراحی، شامل ساخت و دسته بندی اطلاعات نرم افزاری جهت وارد کردن به دستکاه های مونتاژ و همچنین محاسبه قیمت تمام شده می باشد تا برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد.

بعد از تایید طرح نهایی اطلاعات لازم از نرم افزار وارد ماشین آلات می شود. برای تبدیل پروفیل ها به درب وپنجره upvc مراحل به این ترتیب صورت می گیرد. برش پروفیل ها به وسیله اره، ایجاد دریچه خروج آب بارن، ایجاد دستگیره ، برش پروفیل های گالوانیزه یا سیخ لولا و قرار دادن آنها درون پروفیل های UPVC، پیچ کردن قطعات گالوانیزه درون پروفیل های یو پی وی سی، ، جوش دادن پروفیل ها به یکدیگر توسط دستگاه های جوش ، تمیزکاری و یک دست سازی مقاطع جوش خورده، نصب یراق آلات و دستگیره است.

مطالعه کنید
خصوصیات نصاب شیشه دوجداره

ساخت و نصب پنجره upvc

مرحله نصب

محصول بعد از تولید جهت نصب به محل مورد نظر حمل می گردد. از جمله مهمترین مراحل نصب پنجره، قرار دادن شیشه است. شیشه های دوجداره با کیفیت بالا و به صورت از پیش آماده شده است.

ابتدا قاب پنجره upvc در محل مورد نظر قرار داده شده و در فاصله خالی بین قاب و دیواره ،فاصله به اندازه مخصوص قرار داده شده تا حفظ فاصله مساوی در تمام جهات ، بین قاب پنجره و دیواره ها کاملاً رعایت گردد.

سپس قاب به واسطه پیچ کردن درون دیوار محکم می گردد. پس از پیچ کردن قاب پنجره درون دیوار ، دیگر احتیاجی به اسپیسرها نیست ، آنها را برداشته و به جای آن ها فوم های مخصوص تزریق می گردد که فاصله بین قاب و دیواره را کاملاً پر شود.

پس از تراشیدن ضایعات فوم تزریق شده و تمیز کاری، محیط بیرونی قاب پنجره را با چسب سیلیکون کاملاً آب بندی کرده تا مانعی جهت نفوذ آب و گرد و غبار و هر گونه ماده خارجی دیگر باشد.

ساخت و نصب پنجره upvc

بعد از پایان کار نصب قاب پنجره، مرحله نصب بازشو از سمت داخل پنجره می باشد. بازشو را به روی قاب نصب کرده و بعد شیشه را درون بازشو قرار دهید. بعد از اطمینان از تراز بودن چهار طرف پنجره شیشه را در جا قرار دهید و بازشو پنجره را رگلاژ و تنظم کنید تمام این مراحل برای رسیدن به نصب موفق پنجره و سهولت استفاده از آن می باشد. تا به اینجا با تولید و ساخت و نصب پنجره upvc آشنا شدید.

مطالعه کنید
چطور می توان پنجره تک حالته را به دو حالته تغییر داد؟

اندازه گیری دقیق اولیه منجر به نصب بی و عیب و نقص پنجره upvc می شود. در اینصورت یک کار با کیفیت انجام شده که دیگر احتیاجی به تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره upvc نباشد.

برتری ها که سبب می شود پنجره upvc را انتخاب کنید.

با ورود نسل جدید پنجره ها و عایق بندی ای که در این نوع از محصولات به کار رفت، عایق بندی پنجره upvc در برابر رطوبت، حرارت، صوت اشاره کرد. که این نوع از پنجره ها تحول عظیمی را در این حوزه به وجود آوردند. و از زمان ورود با استقبال زیاد مشتریان رو به رو شدند. یکی دیگر از مهم ترین معیارهای پنجره upvc مقاومت در برابر ضربه است. که با جلوگیری از نفوذ جهت سرقت به شدت می تواند امنیت محل زندگی شما را تامین کند.

شماره تماس کاراکو