عایق بندی پنجره دوجداره upvc از جمله خدمات حرفه ای در زمینه تعمیرات است. که توسط افراد فنی شرکت کاراکو ارائه می شود و راه کارهای خاص و روش های تخصصی را شامل می شود. که در این متن به صورت کامل توضیح خواهیم داد. عایق بندی پنجره های دوجداره یک ساز و کار مشخص قابل ارائه از سوی تعمیرکار است. که شامل بررسی ، تحلیل و انتخاب روش های مختلف برای رفع مشکل می باشد. که این موارد از زمان نصب آغاز شده و با گذر زمان و عوامل محیطی و انسانی سبب گشته تا عایق گیری درب و پنجره دچار مشکل شوند و احتیاج به تعمیرات داشته باشد.

تمامی قسمت های پنجره upvc  به گونه ای طراحی و تعبیه شده است که مانع نفوذ عوامل بیرونی به داخل می شود. به گونه ای که از پروفیل گرفته تا یراق آلات وظیفه عایق بندی پنجره های دوجداره را بر عهده دارند. و در این بخش نحوه عایق بندی ، روش ها و راه حل های موثر را برای کنترل ورود و خروج حرارت ، انرژی و صوت را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

عایق بندی پنجره دوجداره

راه های عایق بندی پنجره

عایق  بندی پنجره دوجداره شامل اقداماتی است که توسط نیرو ماهر مجموعه کاراکو صورت می گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. چرا که در کنار داشتن ابزارآلات تخصصی داشتن دانش و اطلاعات در این زمینه ضروری می باشد.

در واقع عایق بندی و درزگیری پنجره دوجداره با استفاده از روش های مختلف و به کارگیری برخی متریال مانند لاستیک درزگیر و چسب های مخصوص قابل انجام خواهد بود. در این راستا ابتدا قاب پنجره در یک پوشش آهنی قرار داده می شود تا ضمن بهبود استحکام پنجره در طولانی مدت ثبات کار افزایش پیدا کند.

مطالعه کنید
عملکرد و ویژگی ها پنجره لیفت اند اسلاید

رعایت تمامی اصول و موارد مهم در زمینه رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره و به کار گیری مواد مورد نیاز و ابزارهای استاندارد اقدام بعدی برای عایق بندی و آب بندی پنجره دوجداره است که تضمین کننده دوام پنجره خواهد بود.

مراحل عایق بندی پنجره دو جداره

در شروع کار باید چهارچوب ها با آهن پوشیده شوند. تا پیچ های درب و پنجره upvc در آن ، جا گرفته و علاوه بر ایجاد یک پایداری کلی در کل کار ، موجب افزایش مقاومت پنجره ها در مقابل گذر زمان و نشست ساختمان و عوامل انسانی قرار گیرند.

مرحله بعد، نحوه نصب درست است. که نیاز می باشد تا نصاب تمامی پروتکل های اصولی را اجرا کرده و علاوه بر تنظیم و رگلاژ صحیح از مواد و ابزار استاندارد برای درزگیری کلی و جزئی استفاده کند. و به طور کلی بعد از جنس و نوع درب و پنجره دوجداره ، نحوه و درستی نصب می تواند طول عمر پنجره را تا حدود 30 سال تضمین کند.

عایق بندی پنجره دوجداره

راه کار های مورد استفاده در امر عایق بندی

رگلاژ پنجره

رگلاژ پنجره های upvc در واقع با ایجاد یک ساز و کار مشخص در تمامی بخش ها همراه است. و به این صورت که شیشه ها و زوارها و لاستیک و مکانیزم حرکتی به خوبی وظیفه خود را انجام داده و اصلی ترین برتری درب و پنجره دوجداره را که بهینه سازی و عایق بودن می باشد را ممکن می کند.

لاستیک های درزگیر

لاستیک های درزگیر که برای ایجاد سطح تعادل در بحث عایق بندی در درب و پنجره دوجداره استفاده می شوند. به دلیل ساختار و ویژگی های موجود در مواد سازنده آن که از ترکیب چند ماده شیمیایی و پلیمری شامل پروپلین اتیلن و چند ماده دیگر تشکیل شده است. موجب درز بندی قسمت های مختلف پنجره upvc  می شود.

مطالعه کنید
مقایسه کلی پنجره آلومینیومی با upvc

چسب سیلیکون

چسب سیلیکون به دلیل ویژگی های همچون : قابلیت چسبندگی بالا ، ضد آب و مقاوم بودن در مقابل عوامل محیطی و تابش های خورشید ، حفظ و نگه داری قابلیت ارتجاعی و ضد باکتری بودن که مانع تغییر رنگ می شود ، جذب سریع و کاربرد آن باعث شده است تا به شدت برای عایق بندی و درز گیری استفاده شود.

عایق بندی پنجره دوجداره

عایق بندی پنجره دوجداره توسط رگلاژ

رگلاژ پنجره دوجداره یکی دیگر از اقدامات مهم برای عایق کاری و صرفه جویی در هدر رفت انرژی می باشد. که تنها توسط نیرو متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی انجام می گیرد. چرا که پنجره ای از رگلاژ خارج شود کارایی آن در ورود و خروج حرارت و سر و صدا کاهش پیدا می کند. در صورت بروز کوچک ترین اشکال خیلی سریع باید به فکر تعمیر پنجره دوجداره بود برخی از موارد نشان دهنده خارج شدن از رگلاژ است.

  • ورود آب و رطوبت از اطراف پنجره
  • نصب غیر استاندارد و غیر اصولی پنجره
  • گیر کردن دستگیره و اشکال در باز و بسته شدن پنجره
  • شل شدن لاستیک اطراف پنجره
  • تخریب و شکستگی یراق آلات

در آخر

عایق بندی پنجره دوجداره upvc نیاز به ابزار و وسایل تخصصی دارد. و نمی توان سر خود و بدون امکانات ایرادات پیش آمده را حل کرد. و نیاز است تا با افراد متخصص و مطمئن در حوزه تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره upvc تماس بگیرید. تا ایرادات موجود در درب و پنجره دوجداره را رفع شود.

شماره تماس کاراکو