پنجره آکاردئونی یو پی وی سی دارای ابزار یراق کشویی مانند و تاشونده هستند. در واقع این قابلیت را دارند که کل ساختار پنجره و بخش میانی را به بخش های کناری هدایت کنند. لنگه بازشو در این سیستم شبیه به آکاردئونی بصورت لولایی روی هم قرار می گیرد و به یک سمت چارچوب هدایت می شوند. حرکت لنگه توسط غلطک ها و ریل افقی بالا و پایین چارچوب انجام می شود.

دلیل نامگذاری این نوع پنجره برگرفته از ساز آکاردئونی که تا می شود. این پنجره دارای ظاهر زیبا و در عین حال بسیار کاربردی می باشد. عملکرد پنجره آکاردئونی به شما این امکان را می دهد تا به طور کامل مانع میان آشپزخانه یا اتاق شخصی و پاسیو ،ایوان یا استخر را بردارید و از فضای بیشتری استفاده کنید.

مزایای پنجره آکاردئونی یو پی وی سی

این پنجره ها جای خیلی کمی می گیرند.

دارای ظاهر زیبایی می باشند.

میزان باز شدن پنجره به اندازه دلخواه

تولید شده از جنس پروفیل ها مرغوب

پنجره آکاردئونی یو پی وی سی

نصب پنجره آکاردئونی 

نصب پنجره آکاردئونی یو پی وی سی یکی از پیچیده ترین و خاص ترین انواع نصب است. به دلیل ساختار پیچیده ای که دارد باید با دقت بالایی نصب شود. حتما نصب این نوع پنجره را به افراد متخصص و ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی بسپارید تا از بابت نصب اطمینان خاطر داشته باشید. اگر مراحل نصب به درستی انجام نگیرد به سرعت این پنجره ها کیفیت خود را از دست می دهند و دیگر کارایی قبل را ندارند. گروه فنی و مهندسی کاراکو با سال ها سابقه در این حوزه آماده ارائه خدمات به مشتریان در شهر تهران و کرج می باشد.

مطالعه کنید
نحوه رگلاژ پنجره آلومینیومی

کاربردها 

می توانید پنجره آکاردئونی یو پی وی سی را برای اتاق پذیرایی ،سالن ، آشپزخانه و یا هر جای دیگر به کار ببرید. به طور مثال می توانید از این پنجره در بالکن خود استفاده کنید. به این صورت می توانید بالکن خود را در فصل های گرم سال به حالت کاملا باز شده و در فصل سرد به طور کامل ببندید. علاوه بر اینکه می توانید از این پنجره دوجداره برای جدا کردن بخش مختلف خانه یا محل کار استفاده کنید.

پنجره آکاردئونی یو پی وی سی

نکات کلیدی 

باز و بسته شدن پنجره و طراحی آن باید بر اساس نظر و سلیقه سفارش دهنده انجام شود. ضمن اینکه باید به شرایط مکانی که قرار است پنجره در آن نصب شود دقت داشته باشید.

روش تقسیم بندی قطعاتی که در ساخت پنجره استفاده می شود منطبق با استاندارد های لازم قابلیت تغییر دارد.

مدل سازی طرح ریزی و تقسیم بندی هر لنگه از پنجره آکاردئونی با در نظر گرفتن عرض و ارتفاع آن متفاوت است و باید در تناسب با فضا در نظر گرفته شود.

برخی نکات دیگر مانند توجه به محل چوب پرده یا کتیبه بالای پنجره در سالن پذیرایی ،رعایت ارتفاع شیرظرفشویی و کابینت در آشپزخانه و… از مواردی است که هنگام طراحی پیاده سازی و نصب پنجره دوجداره آکاردئونی باید به آن ها دقت کرد.

جمع بندی 

با توضیحاتی که درباره پنجره آکاردئونی گفته شد و مزایای آن خیلی از افراد به این نوع پنجره علاقه پیدا کردند و می خواهند از آن در منازل یا محل کار خود استفاده کنند. که لازم است اطلاعات اولیه داشته باشند تا به درک درستی از خواسته ها و نیاز ها خود برسند تا آن را بتوانند به گروه فنی و متخصص انتقال دهند.

مطالعه کنید
چگونگی رفع افتادگی پنجره دوجداره

شماره تماس کاراکو