امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت در کلان شهرها استفاده از پنجره ها قدیمی رو به پایان است. در واقع پنجره ها دوجداره جایگزین آن ها شده اند. به طور کلی استفاده از پنجره ها دوجداره برتری های بسیاری دارد که سبب شده در حال حاضر مردم استقبال بی نظیر از این سبک پنجره ها داشته باشند. البته یکی از مشکلات عمده نحوه کندن برچسب از شیشه پنجره دوجداره است.

روش کندن برچسب از شیشه پنجره دوجداره

از راه های آسان و ساده برای کندن برچسب استفاده از سشوار یا بنزین سوپر می باشد. بعد از مراحل نصب به منظور بهره برداری از پنجره دوجداره اولین کار کندن برچسب از شیشه پنجره است. هر چقدر زودتر به این کار اقدام کنید راحت تر کنده می شود. به طور معمول تمام قسمت ها چسب از روی بدنه با دست جدا نمی شود و برای جدا کردن باقی قسمت ها باید به روش ها دیگر عمل کنید.

  • یکی از روش ها پارچه را به مقداری بنزین سوپر آغشته کرده و به روی برچسب بکشید بعد به آرامی شروع به کندن برچسب نمایید.
  • روش دیگر برای کندن برچسب از شیشه پنجره استفاده از سشوار با باد گرم که بر روی نقطه ای از برچسب گرفته و به آرامی شروع به کندن کنید. به همین ترتیب به آرامی جلو می روید تا برچسب ها به طور کامل کنده شوند.

کندن برچسب از شیشه پنجره

جدا کردن برچسب از پروفیل پنجره

برچسب پروفیل از مواد زیست محیطی ساخته شده اند که با گذر زمان تجزیه می شود و به محیط باز می گردد. بنابراین حداکثر طی 45 روز باید از روی پروفیل درب و پنجره دوجداره جدا شود. در غیر این صورت برچسب محاظ بر روی پروفیل تجزیه خواهد شد و موجب تغییر رنگ پروفیل می شود.

مطالعه کنید
تعویض نوار و لاستیک های پنجره دوجداره برای بهینه سازی و عایق بندی

کارایی برچسب پنجره دوجداره

از برچسب پروفیل برای حفاظت این محصولات در برابر اشعه ماورا بنفش ،مواد شیمیایی و جلوگیری از خراشیدگی در حین تولید، انبار و حمل و نقل استفاده می شود. در پروژهای در حال ساخت بهتر است برچسب محافظ تا پایان عملیات ساختمانی که احتمال آسیب دیدن پروفیل وجود دارد باقی بماند.

نکات کلیدی در خصوص برچسب

  • برای کندن برچسب از شیشه پنجره دوجداره هر چقدر زودتر اقدام کنید این کار آسان تر انجام می گیرد.
  • برای اطمینان بیشتر، از کندن برچسب ها می توانید به نیرو متخصص کاراکو که حضور دارد بسپارید.
  • برخی از افراد اعتقاد دارند ماندن برچسب روی پنجره باعث محافظت می شود. که این ذهنیت کاملاً اشتباه است و در طولانی مدت سبب آسیب رسیدن به پنجره می شود.
  • در حالی که ساختمان در مرحله بازسازی است بهتر است برچسب ها تا پایان عملیات ساختمانی باقی بمانند تا از آسیب دیدن احتمالی پنجره در حین کار جلوگیری شود.

کندن برچسب از شیشه دوجداره

جمع بندی

بعد از خرید پنجره دوجداره برای مرحله نصب و راه اندازی حتما از افراد ماهر و متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی مانند گروه فنی مهندسی کاراکو کمک بگیرید تا دچار مشکل یا آسیبی به پنجره نشود.

شماره تماس کاراکو