درب های ضد سرقت به دلیل ساختار پیچده ای که دارند با گذر زمان و عوامل انسانی دچار خرابی می شوند که احتیاج به تعمیر و رگلاژ پیدا می کند. یکی از نکاتی که در مورد این درب ها وجود دارد این است که افراد عادی قادر به رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت نمی باشند. و این کار تخصصی باید توسط تعمیر کار ماهر در حوزه تعمیر درب و پنجره صورت بگیرد.

یکی از نگرانی ها و دغدغه های زندگی امروزه شهری وجود امنیت و حریم خصوصی است. که یک محیط امن برای آرامش افراد با نصب درب ضد سرقت ایجاد شود.

مواردی که در اینصورت احتیاج به تعمیر درب ضد سرقت می باشد.

  • خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت
  • خراب شدن و ایراد در قفل درب ضد سرقت
  • شکستن لولای درب ضد سرقت
  • نفوذ صدا از درب ضد سرقت
  • ایراد در مغزی قفل درب ضد سرقت
  • خراب شدن دستگیره درب ضد سرقت
  • ایراد در یراق آلات درب ضد سرقت

تعمیر درب ضد سرقت

تعمیر یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات به کار رفته در درب ضد سرقت از مهمترین نکته های است. که حتما باید در زمان خرید درب ضد سرقت بدان توجه کنید. زیرا کیفیت و مرغوبیت یراق آلات در امنیت نهایی درب موثر هستند. همچنین یراق آلات متعددی همانند چشمی ، ضربه گیر ، جا پستی را با توجه به سلیقه مشتریان و نیاز های ساختمان روی آن می توان نصب نمود.

تعمیر دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره های درب ضد سرقت از فاکتور های تاثیر گذار در زیبایی درب ضد سرقت هستند و جنس آن ها باید از استیل ضد خش یا کروم زد زنگ و یا نیکل باشد. عاملی که عمل تعمیر درب ضد سرقت را سختر می کند تنوع محصولات خارجی و داخلی این درب ها در بازار کشورمان می باشد. یک تعمیر کار ماهر حتماً باید به ساختار و اجزای انواع درب ایرانی و خاجی آشنایی داشته و تحت آموزش های لازمه قرار گرفته باشد.

مطالعه کنید
تعمیر پنجره فریم لس توسط تیم تخصصی کاراکو

تعمیر درب ضد سرقت

تعویض لولای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت به دلیل جنس و ساختار آن نسبت به درب های معمولی سنگین تر می باشند بنابراین از تعداد لولا های بیشتر و مقاوم تری باید استفاده کنید. شاید لولای درب ضد سرقت به دلیل نصب غیر اصولی به مرور زمان بشکند و به کل درب کارایی خود را از دست بدهد یک تعمیر کار خبره می تواند با تعویض لولای شکسته درب ضد سرقت کارایی اولیه را به درب باز گرداند.

رفع صدا درب ضد سرقت

رفع صدای درب ضد سرقت با رگلاژ اصولی ، عملیاتی و اجرا می شود ، به گونه ای که با تنظیم درست لولاها و نداشتن گیر در باز و بست و همچنین استفاده از یراق آلات مرغوب و رفع مشکلات موجود در استراکچر و رویه و لایه های مختلف می توان به یک نتیجه قابل قبول رسید.

تعمیر درب ضد سرقت

خدمات تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

یکی از علل بروز اشکال در درب ضد سرقت خارج شدن آن از تنظیم می باشد. که سطح عملکرد مکانیکی آن را تحت شعاع قرار می دهد. رگلاژ درب ضد سرقت در واقع به ایجاد یک ساز و کار ایده آل برای عملکرد صحیح و منظم درب می باشد. ایجاد صدا و گیر در هنگام باز و بسته شدن درب از عمده ترین مشکلاتی هستند که با رگلاژ درب ضد سرقت بر طرف می شوند. و از سطحی ترین مشکلاتی هستند که برای هر نوع درب و پنجره ای ممکن است با گذر زمان رخ دهند.

برای رگلاژ و تعمیر درب و پنجره upvc  و آلومینیومی حتماً از افراد متخصص که شناخت کاملی از تمام قطعات آن داشته باشد و با آگاهی از نحوه عملکرد هر کدام بتوانید ارتباط موثری میان اجزای آن برقرار کند تا به عملکر صحیح درب منتهی شود بهره ببرید که در این زمینه کاراکو با سال ها سابقه بهترین گزینه می باشد.

مطالعه کنید
نمای کرتین وال مدرن و زیبا

شماره تماس کاراکو