امروزه بسیار اهمیت دارد که پنجره ساختمان شما مانع خوبی در برابر آلودگی گرد و غبار و صدا باشد. که در نهایت منجر به تولید نوع جدیدی از پنجره شده است. که از ویژگی ها پنجره لیفت اند اسلاید اشغال فضای کمتر و مانع بسیار قوی در برابر عوامل بیرونی است.

یراق آلات پنجره لیفت اسلاید به گونه ای است که پنجره در آغاز حرکت از محل خود بلند شده لاستیک ها از پروفیل جدا می شود. و به راحتی در سطح لنگه حرکت می کند و بعد از بستن دستگیره دوباره درگیر می شود.

ویژگی ها  پنجره لیفت اند اسلاید

  • قابلیت نصب انواع مختلف شیشه بر روی پنجره
  • بازشو آسان و راحت
  • قابلیت تحمل وزن بالا توسط هر لنگه
  • استفاده از یراق آلات نیمه و تمام اتوماتیک
  • قطر فریم از 12 تا 16 سانتی متر

ویژگی ها پنجره لیفت اند اسلاید

کاربرد این نوع پنجره

پنجره لیفت اند اسلاید یکی از گزینه ها مناسب برای داشتن دید کامل از مناظر می باشد. به طور مثال اگر نمایی از باغ ،دریا ،جنگل یا استخر در مقابل خود دارید. این نوع پنجره دارای قطر بیشتری نسبت به پنجره های کشویی هستند به همین خاطر تحمل وزن بالاتری دارند.

نحوه کار پنجره لیفت اند اسلاید

این مدل از پنجره که به دو صورت باز و بسته به صورت lift عمل می کند. به این شکل که دستگیره به طرف بالا چرخانده شود یراق بازشو به سمت بالا کشیده و پنجره از روی فریم بلند می کند. در این صورت لاستیک ها با پروفیل درگیر نیست و پنجره به حرکت می آید. حالتی که پنجره قفل است کل پنجره روی فریم می نشیند و لاستیک ها در هر چهار سمت درگیر می کند. در نهایت هوابندی از طریق لاستیک انجام می شود.
در این نوع سیستم یراق آلات لیفت اند اسلاید پنجره را به صورت عمودی بلند نموده و به شکل افقی حرکت می دهد. از دیگر ویژگی ها پنجره لیفت اند اسلاید تحمل وزن بالا می باشد که می توان شیشه ها سنگین و یک تکه را درون آن نصب کرد.

مطالعه کنید
تعمیر تخصصی پنجره دوجداره توسط تیم کاراکو

ویژگی ها پنجره لیفت اند اسلاید

مزایا و برتری لیفت اند اسلاید

پنجره لیفت اند اسلاید عایق های خوبی در برابر صدا و حرارت می باشد به خصوص اینکه امنیت در این مدل از پنجره به حد بالایی وجود دارد.

از دیگر ویژگی ها پنجره لیفت اند اسلاید زمانی که بخواهید پنجره را حرکت دهید بر روی قرقره قرار می گیرد به طوری که در سایر حالت ها کاملا قفل می شود. این کار تنها توسط دسته ای که در داخل تعبیه شده انجام می گیرد.

از دیگر مزایای پنجره لیفت اند اسلاید که می توان در حالت نیمه باز نیز آن را قفل کرد که این مزیت در دیگر محصولات دیده نمی شود.

از ویژگی ها پنجره لیفت اند اسلاید تحمل وزن بالا و در عین حال دارای ظرافت و زیبایی می باشد.

جمع بندی

در واقع پنجره های لیفت اند اسلاید به حدی با کیفیت هستند که خیلی به ندرت احتیاج به تعمیر پنجره پیدا می شود. اما در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با گروه فنی مهندسی کاراکو متخصص در حوزه تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره و یو پی وی سی تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس کاراکو